Astăzi este 21 Sep 2019, 14:20

probleme cu frigiderul

Discutii despre functionarea, intretinerea si repararea frigiderului.

Moderator: Moderatori

Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Raspunde
Avatar utilizator
Amarazeanu Marius
Membru forum
Mesaje: 137
Membru din: 28 Iun 2008, 16:47
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 21 Iul 1977
Localitate: BUCURESTI

Mesaj de Amarazeanu Marius » 02 Iul 2008, 17:16

asa am gandit si eu .sa merg pe lada pana la dest iar acolo sa trec la frigider pe gaz sau 220v
MARIUS20/0722604997

Avatar utilizator
George Marcu
Membru forum
Mesaje: 541
Membru din: 30 Oct 2006, 18:44
Localitate: Bucuresti

Mesaj de George Marcu » 02 Iul 2008, 19:46

Depinde de lada si de consumul acesteia.
Eu am patit-o cu o lada mai veche care mi-a descarcat bateria de abia mi-a mai pornit masina dupa doar o ora de functionare.
Acum mi-am luat lada asta
http://www.waeco.ro/product_info.php/cP ... cts_id/219
si este super, o tin la 220V acasa inainte de plecare cateva ore, raceste foarte bine, dupa vreo doua ore apa minerala de la temperatura camerei (vreo 30 grade) facea condens cand o scoteam (deci sub 10 grade), la masina deja cand o bag merge ventilatorul pe viteza mai mica doar pentru mentinerea temperaturii. Nici dupa trei ore de mers cu masina nu plecase in viteza maxima, in interior fiind o temperatura OK.
Niciodata sa nu mergeti cu viteza mai mare decat poate ingerul vostrul pazitor sa zboare...

George Marcu @ maurice
Knaus 495 TF
Volvo XC90 D5
Membru cotizant

Avatar utilizator
Amarazeanu Marius
Membru forum
Mesaje: 137
Membru din: 28 Iun 2008, 16:47
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 21 Iul 1977
Localitate: BUCURESTI

Mesaj de Amarazeanu Marius » 03 Iul 2008, 13:58

pai de ce sa descarce bateria dk o folosesc in timpul mersului?
MARIUS20/0722604997

Avatar utilizator
Relu Deliu
Membru asociat
Mesaje: 737
Membru din: 24 Feb 2008, 14:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Relu Deliu » 03 Iul 2008, 20:49

Pentru ca daca este legata la o priza tip bricheta, opresti la un peco, te duci la baie, bei o cafea, te dai la vorba, trece o ora, daca n-ai scos-o cand ai oprit la statie si bateria masinii este mai la sfarsitul duratei de viata, te rogi de ea sa porneasca.

reludeliu@yahoo.com
Ford Sierra 2.0 I / ‘90 + Beyerland 380-2/ ‘89
0728.899.313 0788.780.671 0723.343.915

Avatar utilizator
Amarazeanu Marius
Membru forum
Mesaje: 137
Membru din: 28 Iun 2008, 16:47
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 21 Iul 1977
Localitate: BUCURESTI

Mesaj de Amarazeanu Marius » 04 Iul 2008, 12:55

pai nu prea ai cum.orice bricheta functioneaza numai cu contactul pus.dar am o veste buna :D am dt de cap frigiderlui si acum merge si la 12vcred ca era de la amperajul firelor.am pus mai groase direct de la baterie si functioneaza.mai ramane ori sa fac alimentare de dupa contact ori de la bricheta ca sa nu am surprize si sa termin bateria din neglijenta
MARIUS20/0722604997

Avatar utilizator
Cristian Irimescu
Membru forum
Mesaje: 727
Membru din: 18 Apr 2008, 13:11
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 22 Apr 1972
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Cristian Irimescu » 04 Iul 2008, 16:28

La passat 99 mai mult ca sigur ca priza de bricheta din bord cat si cele din portbagaj fuctioneaza pe direct si nu pe contact..
asa ca e posibil.. depinde de tipul masinii:-)

Avatar utilizator
Amarazeanu Marius
Membru forum
Mesaje: 137
Membru din: 28 Iun 2008, 16:47
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 21 Iul 1977
Localitate: BUCURESTI

Mesaj de Amarazeanu Marius » 04 Iul 2008, 16:33

asa este.dar se face proba cu lampa de control si gata.ms ptr ajutor.hai sa intreb si aici!de unde cumpar bucsa ptr piciorul calare in afara de exis?
MARIUS20/0722604997

Avatar utilizator
Relu Deliu
Membru asociat
Mesaje: 737
Membru din: 24 Feb 2008, 14:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Relu Deliu » 21 Aug 2008, 18:02

Am avut pana de curand probleme cu frigiderul, in sensul ca nu racea decat la 220v si atunci doar congelatorul, nu si radiatorul de langa el.
Am rezolvat functionarea pe gaz(racea f.f.putin).Am observat ca flacara la arzator este mica, asta dupa ce am desfacut gila exterioara, am desfacut conducta de gaz de la arzator si am curatat duza arzatorului(am suflat-o, am curatat-o cu o lita), am montat totul la loc si dupa o ora si jumatate de functionare congelatorul a fost inghetat bocna. Am pus seara o punga de cuburi in el si dimineata erau piatra. Functioneaza mai bine decat la 220V, in schimb continua sa nu raceasca radiatorul de langa congelator.
Domnul Sandu, Domnul Gica Burneci, crede-ti ca ar trebui rasturnat?

reludeliu@yahoo.com
Ford Sierra 2.0 I / ‘90 + Beyerland 380-2/ ‘89
0728.899.313 0788.780.671 0723.343.915

Avatar utilizator
Sandu Toma
Membru forum
Mesaje: 2709
Membru din: 29 Mai 2007, 08:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Sandu Toma » 21 Aug 2008, 18:26

Parerea mea este ca acelasi agent frigorific (amoniac) circula si prin conducta ce strabate congelatorul si prin cea incastrata in radiatorul din frigider.
Poti spune ce temperatura ai reusit sa obtii in frigider dupa 2 ore de functionare ?
Orice problema are o rezolvare practica

Bazil

Mesaj de Bazil » 21 Aug 2008, 19:50

E foarte posibil ca sa fie infundata serpentina din acel radiator de aluminiu. Este legat in paralel cu serpentina din congelator. De regula e rezolvabil si un frigotehnist te poate ajuta. Daca congelatorul functioneaza bine degeaba rastorni.

Avatar utilizator
Relu Deliu
Membru asociat
Mesaje: 737
Membru din: 24 Feb 2008, 14:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Relu Deliu » 21 Aug 2008, 19:53

Nu stiu ce temperatura avea, dar se lipea mana de tabla congelatorului si se formase zapada.
Cred ca este infundat circuitul radiatorului. Voiam sa stiu daca a-ti intalnit vreo problema asemanatoare si daca s-a rezolvat prin rasturnare, pentru ca altfel nu vad cum sar desfunda circuitul, asta in cazul in care ar fi infundat.

reludeliu@yahoo.com
Ford Sierra 2.0 I / ‘90 + Beyerland 380-2/ ‘89
0728.899.313 0788.780.671 0723.343.915

ilascu.iulian
Membru forum
Mesaje: 47
Membru din: 11 Ian 2009, 11:10
Localitate: iasi
Contact:

Re: probleme cu frigiderul

Mesaj de ilascu.iulian » 10 Feb 2009, 19:45

am o intrebare..cand frigiderul este pe 12 sau 220v face vreun zgomot.ca cel de uz casnic?de exemplu la mine nu se aude nimic.nu e nici o schimbare.nici nu am avut timp sa vad daca ingheatza.lam lasat cam jumatate de ora pe 12 si nu am vazut nici o schimbare.rulota era alimentata la 220?cam dupa cat timp ar trebui sa faca pojghitza de ghiatza sau sa se lipeasca mana cand il folosesc pe 12 sau 220 sau gaz??va multumesc.
dacia logan 1.5 dci + dethleffs rt2

Raspunde