Astăzi este 07 Feb 2023, 06:45
Westfalia Amundsen 600D
Moderator: Moderatori
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici:
http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici:
http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
-
- Membru forum
- Mesaje: 50
- Membru din: 22 Apr 2014, 09:10
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 06 Ian 1979
Re: Westfalia Amundsen 600D
Salutare! Sper ca ati avut parte de sarbatori linistite si fericite si va urez, de pe acum, La multi ani 2019!
Impresii dupa un drum de ~2000km / 6 nopti willd camping in Grecia:
- mobilitatea fata de o masina / suv este ceva mai mica; am in vedere aici si faptul ca sunt in rodaj (daca se mai poate spune asa ceva despre motoarele moderne) si ca nu depasesc 110 Km/h in conditii normale / de croaziera; totusi e o masina mai mare, cu inertia aferenta, necesita locuri de parcare mai mari, etc. Cu toate astea, m-am bagat pe toate strazile inguste / satesti ... si Grecii chiar au strazi mici!
- consumul cel mai mare a fost de 11,51 l/100km - dar am avut masina pornita la relanti cu incalzitorul diesel pornit - cand m-am fatait prin ea pe locul de parcare (niste ore) si am uitat incalzitorul pornit 24 de ore la -6 Celsius minima. Consumul cel mai mic a fost 8.07 l/100km, fara incalzire, cu putina autostrada.
- condens nu am avut (afara minima a fost -4 Celsius, umiditatea de la malul marii).
- incalzirea Truma Combi 4 Diesel functioneaza perfect iar consumul este mic (voi posta in topicul dedicat).
- usa laterala a dubei Fiat poate fi enervanta la inchiderea din interior - trebuie trasa vanjos pentru a se prinde corect in inchizatorul posterior.
- dieselul Multijet 2 de 130 CP este prietenos si puternic; ma asteptam sa fie mai zgomotos; simt ca trag de el in rampe cu inchilatii mari la viteze mari - uneori trebuie sa retrogradez treapta de viteza (e normal).
- m-am bagat cu ea offroad pe unde mi-am propus si nu am atins-o pe dedesubt.
- spatiul pe care il ofera este mult peste ce voi folosi eu vreodata (300 / 400% peste); portbagajul / garajul / spatiul de sub pat a fost aproape gol, dulapurile 60% ocupate, sertarele 80% pline dar cu lucruri care nu aveau neaparat ce cauta acolo si care, puse inntr-o cutie in portbagaj, ar fi dispatut ca in pestera :)
- frigiderul nu poate fi deconectat - nu are buton dedicat On/Off si nu exista vreun buton care il intrerupa odata cu alti consumatori; daca dau termostatul la minimum nu mai porneste compresorul dar lumina led din interior se aprinde cand deschid usa... si cum vreau sa am usa deschisa fara consumuri electrice cand masina sta nefolosita, trebuie fie sa scot siguranta fuzibila (solutia data de carosier in manual!), fie sa demontez protectia de plastic a led-ului si sa ii scot mufa de alimentare => o sa ii montez eu un buton, dar nu mi se pare un lucru gandit coerent.
- are mai multe prize 220V si puncte de alimentare de 12V fata de necesitati -> un foarte mare plus!
- se doarme suuuuper bine in ea! Combinatia dintre saltea si arcurile de plastic este geniala.
- imi place pielea de pe volan + schimbatorul de viteze (si cusaturile).
Cam atat deocamdata. Drumuri bune!
Impresii dupa un drum de ~2000km / 6 nopti willd camping in Grecia:
- mobilitatea fata de o masina / suv este ceva mai mica; am in vedere aici si faptul ca sunt in rodaj (daca se mai poate spune asa ceva despre motoarele moderne) si ca nu depasesc 110 Km/h in conditii normale / de croaziera; totusi e o masina mai mare, cu inertia aferenta, necesita locuri de parcare mai mari, etc. Cu toate astea, m-am bagat pe toate strazile inguste / satesti ... si Grecii chiar au strazi mici!
- consumul cel mai mare a fost de 11,51 l/100km - dar am avut masina pornita la relanti cu incalzitorul diesel pornit - cand m-am fatait prin ea pe locul de parcare (niste ore) si am uitat incalzitorul pornit 24 de ore la -6 Celsius minima. Consumul cel mai mic a fost 8.07 l/100km, fara incalzire, cu putina autostrada.
- condens nu am avut (afara minima a fost -4 Celsius, umiditatea de la malul marii).
- incalzirea Truma Combi 4 Diesel functioneaza perfect iar consumul este mic (voi posta in topicul dedicat).
- usa laterala a dubei Fiat poate fi enervanta la inchiderea din interior - trebuie trasa vanjos pentru a se prinde corect in inchizatorul posterior.
- dieselul Multijet 2 de 130 CP este prietenos si puternic; ma asteptam sa fie mai zgomotos; simt ca trag de el in rampe cu inchilatii mari la viteze mari - uneori trebuie sa retrogradez treapta de viteza (e normal).
- m-am bagat cu ea offroad pe unde mi-am propus si nu am atins-o pe dedesubt.
- spatiul pe care il ofera este mult peste ce voi folosi eu vreodata (300 / 400% peste); portbagajul / garajul / spatiul de sub pat a fost aproape gol, dulapurile 60% ocupate, sertarele 80% pline dar cu lucruri care nu aveau neaparat ce cauta acolo si care, puse inntr-o cutie in portbagaj, ar fi dispatut ca in pestera :)
- frigiderul nu poate fi deconectat - nu are buton dedicat On/Off si nu exista vreun buton care il intrerupa odata cu alti consumatori; daca dau termostatul la minimum nu mai porneste compresorul dar lumina led din interior se aprinde cand deschid usa... si cum vreau sa am usa deschisa fara consumuri electrice cand masina sta nefolosita, trebuie fie sa scot siguranta fuzibila (solutia data de carosier in manual!), fie sa demontez protectia de plastic a led-ului si sa ii scot mufa de alimentare => o sa ii montez eu un buton, dar nu mi se pare un lucru gandit coerent.
- are mai multe prize 220V si puncte de alimentare de 12V fata de necesitati -> un foarte mare plus!
- se doarme suuuuper bine in ea! Combinatia dintre saltea si arcurile de plastic este geniala.
- imi place pielea de pe volan + schimbatorul de viteze (si cusaturile).
Cam atat deocamdata. Drumuri bune!
-
- Membru forum
- Mesaje: 50
- Membru din: 22 Apr 2014, 09:10
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 06 Ian 1979
Re: Westfalia Amundsen 600D
Am uitat pozele :)
-
- Membru forum
- Mesaje: 50
- Membru din: 22 Apr 2014, 09:10
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 06 Ian 1979
-
- Membru forum
- Mesaje: 50
- Membru din: 22 Apr 2014, 09:10
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 06 Ian 1979
Re: Westfalia Amundsen 600D
Salutare
In weekend am iesit la aer - zona Lacul Vidra, muntii Parang, Judetul Valcea.
-11 grade Celsius la ora 18:21, la locul de innoptat si a scazut peste noapte.
Truma diesel a facut fata perfect si fara mirosuri dubioase.
Usile din spate trebuie izolate mai bine - ingheata condensul pe partea de jos, aprox 4-5 cm2 pe fiecare usa si se simte ca "trage frigul". Am prins o patura subtire de flis pe usi si a fost OK la -12 ... -14 grade.
In weekend am iesit la aer - zona Lacul Vidra, muntii Parang, Judetul Valcea.
-11 grade Celsius la ora 18:21, la locul de innoptat si a scazut peste noapte.
Truma diesel a facut fata perfect si fara mirosuri dubioase.
Usile din spate trebuie izolate mai bine - ingheata condensul pe partea de jos, aprox 4-5 cm2 pe fiecare usa si se simte ca "trage frigul". Am prins o patura subtire de flis pe usi si a fost OK la -12 ... -14 grade.
- Nelu Predonu
- Membru forum
- Mesaje: 684
- Membru din: 23 Sep 2012, 14:16
- Oras: Voluntari - Ilfov
- Data nasterii: 21 Iul 1959
- Localitate: Voluntari - Ilfov
Re: Westfalia Amundsen 600D
Frumos, Ionut !
Vad ca ai bagat-o serios in paine. Asa si trebuie, sa te bucuri cu adevarat de ea.
Drumuri bune in continuare !
Vad ca ai bagat-o serios in paine. Asa si trebuie, sa te bucuri cu adevarat de ea.
Drumuri bune in continuare !
Campervan: Clever Runner 2021
- rada_adrian
- Membru forum
- Mesaje: 15
- Membru din: 19 Sep 2017, 09:28
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 03 Noi 1984
Re: Westfalia Amundsen 600D
Frumos,poti campa langa partia de sky? Au dat drumul la sistemul de transport pe cablu?
Tel: 0766539895, facebook: https://www.facebook.com/rada.adrian.9
Rulotist motorizat powered by Fiat
Rulotist motorizat powered by Fiat
- Iancu Gabriel
- Membru forum
- Mesaje: 232
- Membru din: 20 Oct 2008, 19:30
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 25 Apr 1970
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Westfalia Amundsen 600D
Buna ziua,se poate sa puneti niste poze din interior,sa vedem cum este impartita.Pe mine personal ma intereseaza cum este patul si baia.
Hymer Exsis T-474
tel 0770497302,gabyiancu@yahoo.com
tel 0770497302,gabyiancu@yahoo.com
- Iancu Gabriel
- Membru forum
- Mesaje: 232
- Membru din: 20 Oct 2008, 19:30
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 25 Apr 1970
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Westfalia Amundsen 600D
Sau un nr de tel ss pot sa va sun ptr mai multe informatii?
Multumesc anticipat
Multumesc anticipat
Hymer Exsis T-474
tel 0770497302,gabyiancu@yahoo.com
tel 0770497302,gabyiancu@yahoo.com
-
- Membru forum
- Mesaje: 50
- Membru din: 22 Apr 2014, 09:10
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 06 Ian 1979
Re: Westfalia Amundsen 600D
Buna ziua tuturor.
Voi face poze cu interiorul si le voi posta - scuze pentru intarzierea raspunsului.
Pana atunci: am fost o tura la mare in weekend. Am prins 2 zile superbe, cu temperaturi de +18 grade.
***
In alta ordine de idei, nu stiu ce sa ma fac cu dealerul german: nici pana acum nu mi-a activat garantia (nici pe cea Westfalia, nici pe cea Fiat) - cica sa am rabdare! Iar eu am de facut 3 recall-uri la Fiat, din care unul presupune demontarea cutiei de viteze pentru a schimba o teava de la valva EGR. Practic nu vrea sa faca nimic din ceea ce consider eu ca tine de partea lui de contract - nu mi-a pregatit masina pentru vanzare; nu mi-a dat capacele rotilor - desi pe net apareau, broasca usii de la baie era lipita cu super glue si este stricata si in ziua de azi, etc... Am avut o experienta de cumparare cum nu doresc nimanui. Sunt curios ce va zice cand ii voi trimite dovezile inmatricularii si platii TVA pentru a-mi returna depozitul...
***
Pozele de weekend
Voi face poze cu interiorul si le voi posta - scuze pentru intarzierea raspunsului.
Pana atunci: am fost o tura la mare in weekend. Am prins 2 zile superbe, cu temperaturi de +18 grade.
***
In alta ordine de idei, nu stiu ce sa ma fac cu dealerul german: nici pana acum nu mi-a activat garantia (nici pe cea Westfalia, nici pe cea Fiat) - cica sa am rabdare! Iar eu am de facut 3 recall-uri la Fiat, din care unul presupune demontarea cutiei de viteze pentru a schimba o teava de la valva EGR. Practic nu vrea sa faca nimic din ceea ce consider eu ca tine de partea lui de contract - nu mi-a pregatit masina pentru vanzare; nu mi-a dat capacele rotilor - desi pe net apareau, broasca usii de la baie era lipita cu super glue si este stricata si in ziua de azi, etc... Am avut o experienta de cumparare cum nu doresc nimanui. Sunt curios ce va zice cand ii voi trimite dovezile inmatricularii si platii TVA pentru a-mi returna depozitul...
***
Pozele de weekend
- Nelu Predonu
- Membru forum
- Mesaje: 684
- Membru din: 23 Sep 2012, 14:16
- Oras: Voluntari - Ilfov
- Data nasterii: 21 Iul 1959
- Localitate: Voluntari - Ilfov
Re: Westfalia Amundsen 600D
Neplacuta experienta cu dealerul din Germania.
Sa ne tii si pe noi la curent cu returnarea depozitului TVA.
Sa ne tii si pe noi la curent cu returnarea depozitului TVA.
Campervan: Clever Runner 2021
-
- Membru forum
- Mesaje: 50
- Membru din: 22 Apr 2014, 09:10
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 06 Ian 1979
Re: Westfalia Amundsen 600D
@NeluPredonu
Sigur. Saptamana asta sau urmatoarea merg la DRPCIV. Cand am CI si talon le scanez si le trimit nemtilor impreuna cu documentatia aferenta platii TVA. Apoi ... probabil incepe distractia!
Sigur. Saptamana asta sau urmatoarea merg la DRPCIV. Cand am CI si talon le scanez si le trimit nemtilor impreuna cu documentatia aferenta platii TVA. Apoi ... probabil incepe distractia!
- Marius Dulcu
- Membru asociat
- Mesaje: 203
- Membru din: 12 Dec 2017, 14:16
- Oras: Timisoara
- Data nasterii: 05 Mar 1982
Re: Westfalia Amundsen 600D
Salutare!
Nu o sa ai probleme cu returnarea depozitului. Eu sunt la a doua achizitie si totul a mers rapid. Nu au cum sa iti tina banii prea mult pentru ca sunt nejustificati. Adica treaba asta e un pic “ilegala”. Nu exista nicio forma legala pentru asta in spatiul comunitar.
Legat de dealer .... nu ma mira nimic. Nu stiu cum e in alt domeniu, dar in acesta este jalnic. Personalul implicat este foarte slab, as putea spune ca unii nu au nici pregatire. Mie mi-au vandut ambele autorulote ca pe niste ... franzele. Fara a fi in stare sa-mi prezinte produsul cum se cuvine. A trebuit sa il dibuiesc pe cont propriu si sa constat multe elemente lipsa sau chiar defecte.
Legat de garantie, nu am ajuns sa ma folosesc de ea, multe probleme minore mi le-am rezolvat singur. Fereasca Dumnezeu sa ai nevoie de garantie!
Cred ca la noi in Romania acesti dealeri nu ar fi avut nicio sansa.
Nu o sa ai probleme cu returnarea depozitului. Eu sunt la a doua achizitie si totul a mers rapid. Nu au cum sa iti tina banii prea mult pentru ca sunt nejustificati. Adica treaba asta e un pic “ilegala”. Nu exista nicio forma legala pentru asta in spatiul comunitar.
Legat de dealer .... nu ma mira nimic. Nu stiu cum e in alt domeniu, dar in acesta este jalnic. Personalul implicat este foarte slab, as putea spune ca unii nu au nici pregatire. Mie mi-au vandut ambele autorulote ca pe niste ... franzele. Fara a fi in stare sa-mi prezinte produsul cum se cuvine. A trebuit sa il dibuiesc pe cont propriu si sa constat multe elemente lipsa sau chiar defecte.
Legat de garantie, nu am ajuns sa ma folosesc de ea, multe probleme minore mi le-am rezolvat singur. Fereasca Dumnezeu sa ai nevoie de garantie!
Cred ca la noi in Romania acesti dealeri nu ar fi avut nicio sansa.
Fendt Saphir 495