Astăzi este 04 Iul 2022, 05:05
Conversie IVECO DAILY 4X4 in masina de expeditie
Moderator: Moderatori
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
- Cica Ovidiu
- Membru forum
- Mesaje: 298
- Membru din: 22 Apr 2010, 10:48
- Oras: craiova
- Data nasterii: 19 Apr 1967
- Localitate: craiova
- Contact:
Re: Conversie IVECO DAILY 4X4 in masina de expeditie
De aproape o saptamana Camiloiul a primit si omologarea RAR pt nu mai mult de 3,5t si a ajuns in padocul de vara sa mai pasca ceva iarba verde dupa iarna lunga.
In padoc s-a efectuat o igienizare pe crestet prin eliminarea unui strat de extrudat si i s-a montat usita de evacuare a lucrurilor neplacut mirositoare pe care calaretii le mai fac cateodata.
Vom continua dupa ce se opreste ploaia cu egalizarea peretilor cu extrudat si placarea lor cu placajul multistrat .
In padoc s-a efectuat o igienizare pe crestet prin eliminarea unui strat de extrudat si i s-a montat usita de evacuare a lucrurilor neplacut mirositoare pe care calaretii le mai fac cateodata.
Vom continua dupa ce se opreste ploaia cu egalizarea peretilor cu extrudat si placarea lor cu placajul multistrat .
- Atașamente
-
- IMG_1916.JPG (83.42 KiB) Vizualizat de 2890 ori
Cica Ovidiu
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
- Cica Ovidiu
- Membru forum
- Mesaje: 298
- Membru din: 22 Apr 2010, 10:48
- Oras: craiova
- Data nasterii: 19 Apr 1967
- Localitate: craiova
- Contact:
Re: Conversie IVECO DAILY 4X4 in masina de expeditie
Nu am stat degeaba !
Iata ce s-a mai intamplat :
- dat jos un geam mare ,greu ,fix si urat si pus un geam de autorulota cu geam termopan cu jaluzele de tantari si intimitate-antireflex in spatele soferului
- montat in interior corpurile suspendate laterale stanga si dreapta plus creat un corp suspendat deasupra soferului - toate au capacitate de depozitare totala de 1m cub
- montat frigider Dometic pe 3 cai (12v, 220v si gpl)de 60l cu congelator,plita incorporabila Hans aragaz 2 ochiuri cu aprindere piezo, chiuveta inox cu ventil mare cu functie si de dop
- am inceput montarea instalatiilor ce vor monitoriza starea bateriei de pe ,,rulota,, si nivelul apei intr-un rezervor de 135 l(!!!)
- am tras firele si montat prizele(2 de 220v si una de 12v),una pt TV si intrerupatoarele si comutatoarele pt benzile LED ( 4 la numar - 2 de 9w si 2 de 5 w
- urmeaza electroblokul ce face mai multe printre care - redresor,monitorizare apa si baterie,iar in viitor panourile solare
- nu in ultimul rand pozitionez provizoriu invertorul de 1kw(intentionez ceva mai mare!)
- s-a montat si somiera pt patul suspendat si urmeaza confectionarea unei saltele personalizata
- pt un ochi mai atent se va observa ca am dat cu insonorizant in culoarea barii fata pe toata partea inferioara a camiloiului
Si acum ceva dovezi:
Iata ce s-a mai intamplat :
- dat jos un geam mare ,greu ,fix si urat si pus un geam de autorulota cu geam termopan cu jaluzele de tantari si intimitate-antireflex in spatele soferului
- montat in interior corpurile suspendate laterale stanga si dreapta plus creat un corp suspendat deasupra soferului - toate au capacitate de depozitare totala de 1m cub
- montat frigider Dometic pe 3 cai (12v, 220v si gpl)de 60l cu congelator,plita incorporabila Hans aragaz 2 ochiuri cu aprindere piezo, chiuveta inox cu ventil mare cu functie si de dop
- am inceput montarea instalatiilor ce vor monitoriza starea bateriei de pe ,,rulota,, si nivelul apei intr-un rezervor de 135 l(!!!)
- am tras firele si montat prizele(2 de 220v si una de 12v),una pt TV si intrerupatoarele si comutatoarele pt benzile LED ( 4 la numar - 2 de 9w si 2 de 5 w
- urmeaza electroblokul ce face mai multe printre care - redresor,monitorizare apa si baterie,iar in viitor panourile solare
- nu in ultimul rand pozitionez provizoriu invertorul de 1kw(intentionez ceva mai mare!)
- s-a montat si somiera pt patul suspendat si urmeaza confectionarea unei saltele personalizata
- pt un ochi mai atent se va observa ca am dat cu insonorizant in culoarea barii fata pe toata partea inferioara a camiloiului
Si acum ceva dovezi:
Cica Ovidiu
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
- Cica Ovidiu
- Membru forum
- Mesaje: 298
- Membru din: 22 Apr 2010, 10:48
- Oras: craiova
- Data nasterii: 19 Apr 1967
- Localitate: craiova
- Contact:
Re: Conversie IVECO DAILY 4X4 in masina de expeditie
Am facut si celebra bancheta/pat
Am pus si invertorul,electroblocul cu panourile de monitorizare a incarcarii bateriei si a nivelului de apa,barele led,si ate nimicuri
Urmeaza blatul de la masa care va fi folosit si afara !(prins de usa culisanta )
Butelia a fost aleasa una usoara de fibra,transparenta(!) si cu ventil care opreste gazul la foc(!)
Masina este operationala cu exceptia a 2 chestii: - eberspracher-ul -negociez pozitia inca !
- nu sunt hotarat ce varianta sa aleg pt boilerul pt apa calda????
Orice idee este binevenita
Si acum ceva imagini
Am pus si invertorul,electroblocul cu panourile de monitorizare a incarcarii bateriei si a nivelului de apa,barele led,si ate nimicuri
Urmeaza blatul de la masa care va fi folosit si afara !(prins de usa culisanta )
Butelia a fost aleasa una usoara de fibra,transparenta(!) si cu ventil care opreste gazul la foc(!)
Masina este operationala cu exceptia a 2 chestii: - eberspracher-ul -negociez pozitia inca !
- nu sunt hotarat ce varianta sa aleg pt boilerul pt apa calda????
Orice idee este binevenita
Si acum ceva imagini
Cica Ovidiu
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
- Cica Ovidiu
- Membru forum
- Mesaje: 298
- Membru din: 22 Apr 2010, 10:48
- Oras: craiova
- Data nasterii: 19 Apr 1967
- Localitate: craiova
- Contact:
Re: Conversie IVECO DAILY 4X4 in masina de expeditie
Am facut si blatul pt masa care va fi folosita in functie de nevoi la interior sau la exterior(montata pe usa culisanta)
Piciorul este detasabil si reglabil.
Piciorul este detasabil si reglabil.
Cica Ovidiu
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
-
- Membru forum
- Mesaje: 1169
- Membru din: 27 Oct 2009, 11:32
- Oras: Brasov
- Data nasterii: 11 Sep 1958
- Localitate: Brasov
- Contact:
Re: Conversie IVECO DAILY 4X4 in masina de expeditie
Realizarea este remarcabila. Dar unde este confortul? Am senzatia (cel putin din fotografii asa reiese) ca tot timpul trebuie indepartat ceva ca sa poti sa accesezi dotarile curente. Cum folosesti chiuveta sau aragazul, daca patul este intins? cum faci cafeaua de dimineata, direct langa perna sau la picioarele sotiei? La toaleta se ajunge pe langa frigider? Stau la masa si altul vrea la toaleta, sau sa scoata ceva din frigider. Cum?
Oricum felicitari pentru realizare si pentru perseverenta. Astept sa vad cand o sa fie gata.
Oricum felicitari pentru realizare si pentru perseverenta. Astept sa vad cand o sa fie gata.
invata repede si aplica... tot repede.
Megane II 2.0 T.E.C. Siena Saphir 390T
0742044570
Megane II 2.0 T.E.C. Siena Saphir 390T
0742044570
- Niky Radu
- Membru forum
- Mesaje: 1133
- Membru din: 26 Dec 2010, 16:38
- Localitate: Bucuresti,11Iunie
- Contact:
Re: Conversie IVECO DAILY 4X4 in masina de expeditie
Bravo Ovidiu, am vazut grilele de ventilatie la frigider dar el nu sta cu spatele la ele, cum te-ai gandit sa se faca ventilatia?...bazinul de apa e urias pentru spatiul pe care il ai, boilerul trebuie pus pe partea opusa usii glisante, iar singurul loc este in spatele buteliei. Ca model ar fi Carver, cel Truma e mai voluminos. Peste oalele de la roti in spate as face cutii sa le imbrace, sa poti depozita ceva usor pe ele, fiind rotunde acum nu folosesti spatiul bine.
Niky si Lavinia Radu
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Elddis 2000
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India
0744670978 telekom
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Elddis 2000
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India
0744670978 telekom
- Cica Ovidiu
- Membru forum
- Mesaje: 298
- Membru din: 22 Apr 2010, 10:48
- Oras: craiova
- Data nasterii: 19 Apr 1967
- Localitate: craiova
- Contact:
Re: Conversie IVECO DAILY 4X4 in masina de expeditie
Va salut dl Radu !Radu Pascu scrie:Realizarea este remarcabila. Dar unde este confortul? Am senzatia (cel putin din fotografii asa reiese) ca tot timpul trebuie indepartat ceva ca sa poti sa accesezi dotarile curente. Cum folosesti chiuveta sau aragazul, daca patul este intins? cum faci cafeaua de dimineata, direct langa perna sau la picioarele sotiei? La toaleta se ajunge pe langa frigider? Stau la masa si altul vrea la toaleta, sau sa scoata ceva din frigider. Cum?
Oricum felicitari pentru realizare si pentru perseverenta. Astept sa vad cand o sa fie gata.
Chiuveta si aragazul se folosesc ridicand o parte din saltea si un blat de lucru de deasupra lor,de dimensiunea 50x70cm,restul patului ramanand neatins,deci functional
Eu consider cafeaua din categoria categoria produselor daunatoare organismului si nu o consum,deci nu voi fi nevoit sa o prepar !
Frigiderul este sub aragaz si chiuveta cu acces din fata fara a fi fortat de cineva sa il deschid daca cineva foloseste toaleta.
Masa se agatza practic de peretele despartitor al toaletei iar piciorul este reglabil pe inaltime si demontabil ,toata operatiunea durand mai putin de 10 secunde(sa aiba cel ce vrea la toaleta timp sa isi dea pantalonii ! :D )
Confort am acasa in 222mp locuibili !
Pe unde se va catzara Camiloiul am mai mult decat conditii decente de utilitati !
Multumesc pt urari !
Cica Ovidiu
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
- Cica Ovidiu
- Membru forum
- Mesaje: 298
- Membru din: 22 Apr 2010, 10:48
- Oras: craiova
- Data nasterii: 19 Apr 1967
- Localitate: craiova
- Contact:
Re: Conversie IVECO DAILY 4X4 in masina de expeditie
Salutare Nicky !Niky Radu scrie:Bravo Ovidiu, am vazut grilele de ventilatie la frigider dar el nu sta cu spatele la ele, cum te-ai gandit sa se faca ventilatia?...bazinul de apa e urias pentru spatiul pe care il ai, boilerul trebuie pus pe partea opusa usii glisante, iar singurul loc este in spatele buteliei. Ca model ar fi Carver, cel Truma e mai voluminos. Peste oalele de la roti in spate as face cutii sa le imbrace, sa poti depozita ceva usor pe ele, fiind rotunde acum nu folosesti spatiul bine.
Ventilatia frigiderului se va efectua normal datorita faptului ca in spatele frigiderului am un panou despartitor care nu lasa aerul sa se duca decat pe grilele montate in spatele frigiderului.
Boilerul pt apa calda va fi o inventie la care inca lucrez, oricum nu va fi ceva clasic,la vremea potrivita voi posta realizarea.
Chestia cu portbagajul nu este de asemenea finalizata(nu e rea ideea cu imbracarea pasajului rotilor - numai si acolo se mai pierd cativa cm sus si lateral)
Cica Ovidiu
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
- Niky Radu
- Membru forum
- Mesaje: 1133
- Membru din: 26 Dec 2010, 16:38
- Localitate: Bucuresti,11Iunie
- Contact:
Re: Conversie IVECO DAILY 4X4 in masina de expeditie
Inca sunt reticent la solutia ta, ai facut vreo proba pe canicula asta cu functionare pe gaz ?...de ce insist, intr-o pozitie normala, lipit de grile el nu functioneaza prea bine pe caldura mare, decat ajutat cu un ventilator pe grila superioara. Cred ca vei avea doar o punga de aer cald in acel loc.
Niky si Lavinia Radu
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Elddis 2000
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India
0744670978 telekom
Megane II 2005 1,9dci , Pajero MK2 1993 2.5 GLS TD + Elddis 2000
Nu se poate acoperi cu aur nici un moment de viata.Ce alta mare pierdere atunci, decat timpul pierdut fara rost?
Chanakia Pandita 275 a.c.India
0744670978 telekom
- Cica Ovidiu
- Membru forum
- Mesaje: 298
- Membru din: 22 Apr 2010, 10:48
- Oras: craiova
- Data nasterii: 19 Apr 1967
- Localitate: craiova
- Contact:
Re: Conversie IVECO DAILY 4X4 in masina de expeditie
Voi umple butelia si voi face o proba 24 h !
Vedem impresiile dupa !
Multumesc
ps:acum la noi sunt vreo 24 grade !
Vedem impresiile dupa !
Multumesc
ps:acum la noi sunt vreo 24 grade !
Cica Ovidiu
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
- Cica Ovidiu
- Membru forum
- Mesaje: 298
- Membru din: 22 Apr 2010, 10:48
- Oras: craiova
- Data nasterii: 19 Apr 1967
- Localitate: craiova
- Contact:
Re: Conversie IVECO DAILY 4X4 in masina de expeditie
A mai primit saracu si opinci noi BF Goodrich AT KO2
Se vaita saracu ca nu vede prea bine ,asa ca i-am pus niste luminatori in fata si in spate
Cele de pe fata sunt focalizatoare si fac punct destul de departe,cele spate nu stiu de care sunt ,dar cu de-a-ndaratelea nu va alerga prea tare asa ca mai bine ar fi daca ar fi dispersoare
Urmeaza si altele in bara ,dar imi da cu virgula la sistemul de prindere
Mai storc un pic neuronul
Se vaita saracu ca nu vede prea bine ,asa ca i-am pus niste luminatori in fata si in spate
Cele de pe fata sunt focalizatoare si fac punct destul de departe,cele spate nu stiu de care sunt ,dar cu de-a-ndaratelea nu va alerga prea tare asa ca mai bine ar fi daca ar fi dispersoare
Urmeaza si altele in bara ,dar imi da cu virgula la sistemul de prindere
Mai storc un pic neuronul
Cica Ovidiu
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
- Cica Ovidiu
- Membru forum
- Mesaje: 298
- Membru din: 22 Apr 2010, 10:48
- Oras: craiova
- Data nasterii: 19 Apr 1967
- Localitate: craiova
- Contact:
Re: Conversie IVECO DAILY 4X4 in masina de expeditie
S-au pierdut ceva poze se pare !
De vreo 3 saptamani Camiloiul are si cea de-a treia sursa de caldura si anume un Ebersprecher Airtronic de 2,2 kw
De vreo 3 saptamani Camiloiul are si cea de-a treia sursa de caldura si anume un Ebersprecher Airtronic de 2,2 kw
- Atașamente
-
- IMG_3296.JPG (313.94 KiB) Vizualizat de 2498 ori
-
- IMG_3297.JPG (297.7 KiB) Vizualizat de 2498 ori
-
- IMG_3298.JPG (270.41 KiB) Vizualizat de 2498 ori
-
- IMG_0048.JPG (109.55 KiB) Vizualizat de 2498 ori
-
- IMG_0049.JPG (113.58 KiB) Vizualizat de 2498 ori
Cica Ovidiu
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447
Sa mai auzim si de Bine , ca de rau este pamantul plin !
Iveco Daily 4x4 - expedition vehicle
0722 299 447