Mesaj
de Terecoasa Adrian » 06 Aug 2016, 21:16
Am patit si eu la trapa de interior a rulotei acelasi lucru,mai précis s-a desfacut din niturile de la primul maner cel din fata rulotei unde este cel mai solicitat de curentii de aer la viteze mari in jurul a 90-100Km/h si am observat cand am vrut sa deschid trapa ca se desprinde partea superioara a manerului de trapa,solutia mea de reparare provizorie a fost frecarea cu smirghel a celor doua parti cea de maner si cea a trapei care vin in contact pana au devenit abrazive la pipait cu mana,am folosit un smirgel destinat la slefuit lemnul cu o granulatie mare,dupa care am lipit cele doua suprafete cu ajutorul unui pistol cu batoane de plastic,realizand o lipitura plastica intre cele doua piese,dupa care am executat un cordon de plastic pe tot conturul celor doua piese,dupa ce am realizat aceasta operatie si s-a racit bine lipitura plastica,am insurubat la cald,cate trei suruburi scurte autoforante(pt cunoscatori ele se mai numesc si chiplinguri in domeniul auto,constructii,etc.)pe fiecare maner in parte,le-am incalzit la flacara aragazului de interior al rulotei tinand-ule bine stranse cu ajutorul unui patent si le-am insurubat din interiorul rulotei pe zona de plastic dintre manere cu ajutorul unei surubelnite in stea,la o distanta egala sau aproximativ egala de un centimetru ,dupa infiletare prin racirea plasticului pe suruburile autoforante se realizeaza o foarte buna legatura,plus ca se lipeste la cald si capul surubului care intra putin in acel plastic dintre manerele trapei,am facut aceeasi operatie si la manerul opus de la aceeasi trapa cat si la trapa din baie,acum ramane timpul sa ne spuna care solutie aleasa este cea mai eficienta si de durata.Oricum ar fi si trapa are o viata a ei,dar si o reparatie are si ea tot o viata a ei ,a reparatiei :lol:
Rulota Swift Corniche 14/4 tractata de Dacia Logan Mcv 1,6 16v
Terecoasa Adrian,Tel:0726605247
E-mail:terecoasa_adrian@yahoo.ro