Datorita unor infiltratii aparute la peretele din fata al rulotei, pe la manere, precum si pe la gurile de aerisire de la porbagaj, am purces la reparatia(de fapt schimbarea intregului perete din fata al rulotei). Multumesc pe aceasta cale lui Teo pentru implicarea si sprijinul total, precum si lui Nenea Sandu pentru intregul suport logistic si tehnic acordat.
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 772b95aad8
Astăzi este 01 Feb 2023, 07:20
Reparatie rulota
Moderator: Moderatori
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
- Cristian Steriopol
- Membru forum
- Mesaje: 267
- Membru din: 19 Mai 2007, 13:57
- Localitate: Targoviste
Re: Reparatie rulota
In primul rand , felicitari pentru curaj !!!
In al doilea , felicitari pentru lucrare !
In al doilea , felicitari pentru lucrare !
Zile bune !
@cristians tel. 0245222086 ; 0760691892
Dacia 1310 + Caravelair Brasilia 365
@cristians tel. 0245222086 ; 0760691892
Dacia 1310 + Caravelair Brasilia 365
Re: Reparatie rulota
Sa dezvoltam acest topic, poate cineva gaseste informatii utile, mai ales ca in ultimul timp am vazut discutii despre suspendarea rulotei pe cale pentru a i se schimba rotile!
Reparatia a constat, inafara de schimbarea peretelui frontal al rulotei, si in ramforsarea sasiului acesteia care la mine in partea din fata lipseste cu desavarsire; cu alte cuvinte, sasiul este format doar din cele doua profiluri in forma de V.
Problemele erau urmatoarele:
1. podeaua porbagajului (separata de podeaua rulotei si despartita doar prin peretele despartitor) nu avea sprijin decat pe 3 laturi(lateral si spate) partea din fata neavand nici o ramforsare
2. picioarele de calare din fata nu sunt prinse (ca cele din spate) pe profilul sasiului ci doar tangential cu acesta; astfel ca in momentul in care calam mai tare podeaua rulotei era impinsa in sus( se risca ruperea in timp a colturilor podelei) si nici rulota nu avea o stabilitate buna.
Uitandu-ma la alte rulote am procedat la intarirea structurii sasiului rulotei astfel incat in momentul in care calez rulota suprafata de acoperire sa fie cat mai mare:
-am facut un cadru din cornier zincat, care la interior inglobeaza un T-eu de zincat care are rolul de a tine ambele podele(ale porbagajului si a rulotei)
-am prins de capatul picioarelor de calare din fata cate o bara de cornir zincat, astfel incat atunci cand calez acesta difuzeaza toata forta asupra intregului cadru pe care l-am facut

http://imageshack.us/a/img521/6108/schitareparatie.pdf
Reparatia a constat, inafara de schimbarea peretelui frontal al rulotei, si in ramforsarea sasiului acesteia care la mine in partea din fata lipseste cu desavarsire; cu alte cuvinte, sasiul este format doar din cele doua profiluri in forma de V.
Problemele erau urmatoarele:
1. podeaua porbagajului (separata de podeaua rulotei si despartita doar prin peretele despartitor) nu avea sprijin decat pe 3 laturi(lateral si spate) partea din fata neavand nici o ramforsare
2. picioarele de calare din fata nu sunt prinse (ca cele din spate) pe profilul sasiului ci doar tangential cu acesta; astfel ca in momentul in care calam mai tare podeaua rulotei era impinsa in sus( se risca ruperea in timp a colturilor podelei) si nici rulota nu avea o stabilitate buna.
Uitandu-ma la alte rulote am procedat la intarirea structurii sasiului rulotei astfel incat in momentul in care calez rulota suprafata de acoperire sa fie cat mai mare:
-am facut un cadru din cornier zincat, care la interior inglobeaza un T-eu de zincat care are rolul de a tine ambele podele(ale porbagajului si a rulotei)
-am prins de capatul picioarelor de calare din fata cate o bara de cornir zincat, astfel incat atunci cand calez acesta difuzeaza toata forta asupra intregului cadru pe care l-am facut

http://imageshack.us/a/img521/6108/schitareparatie.pdf