Astăzi este 01 Aug 2021, 11:40

ELECTRICA

Discutii despre functionarea, intretinerea si repararea instalatiei electrice.

Moderator: Moderatori

Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Raspunde
Avatar utilizator
Mircea Ionescu
Membru fondator
Mesaje: 451
Membru din: 19 Apr 2006, 09:12
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 29 Iun 1972
Localitate: Bucuresti

Mesaj de Mircea Ionescu » 01 Mar 2007, 20:44

Adresa mea: mikea_29@yahoo.com
Astept cu placere si alte materiale...
Multumesc Misu.
Ultima oară modificat 01 Mar 2007, 21:27 de către Mircea Ionescu, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
Marius Trifu
Membru forum
Mesaje: 33
Membru din: 09 Apr 2006, 15:48
Oras: București
Data nasterii: 20 Iun 1964
Localitate: București

SCHEMA ELECTRICA PTR PRIZA REMORCA

Mesaj de Marius Trifu » 06 Mar 2007, 10:33

Cine are o schema de priza de remorca ? .... il rog sa-mi trimita si mie.... poate reusesc sa montez carligul la "ascutitoare" (Clio la doua usi)... stiu ca subiectul a mai fost dezbatut dar nu-l mai gasesc....
Multumesc anticipat ptr solicitudine, Marius.

Avatar utilizator
Lorant Istvan
Membru forum
Mesaje: 372
Membru din: 03 Ian 2007, 21:55
Localitate: Targu Mures
Contact:

Mesaj de Lorant Istvan » 06 Mar 2007, 11:04

Salut Ursuletzule,

I-ti trimit aici schema care o am si eu de la dl. Rusu :)

Imagine

Avatar utilizator
Lorant Istvan
Membru forum
Mesaje: 372
Membru din: 03 Ian 2007, 21:55
Localitate: Targu Mures
Contact:

Mesaj de Lorant Istvan » 06 Mar 2007, 11:10

a si mai am ceva nu stiu daca te ajuta...


Imagine


Imagine


Legat de masinuta....mare grija la max. admis al rulotei si la ce scrie in talonul masinii, la max. remorcabil admis cu sist. de franare

SERGHEI

Mesaj de SERGHEI » 07 Mar 2007, 14:43

Poate te ajuta si asta (au fost postate de cineva cu mult timp in urma pe rulota.ro ...mie mi-au folosit si multumesc celui care le-a postat).

Imagine

Imagine

SERGHEI

Mesaj de SERGHEI » 09 Mar 2007, 15:30

Vine vara..si eu unul incerc sa scap de caldura degajata de frigider atunci cand functioneaza pe gaz.Solutia foarte bine schitata de un italian...:

ventole zip

Avatar utilizator
Marius Bogdan
Membru fondator
Mesaje: 231
Membru din: 24 Aug 2006, 12:50
Localitate: Galati

Mesaj de Marius Bogdan » 13 Mar 2007, 12:10


sorinn

Mesaj de sorinn » 13 Mar 2007, 21:02

Am cumparat un invertor de 1000 w cu 2500000 lei. Ca sa-l probez am alimentat din el un polidisc de 850 w. A functionat perfect, nu sa incalzit si in sarcina scoate 220v. Cind nu este in sarcina scoate 200v. Este facut in China. Nu am avut timp sa-l testez mai bine, dar o sa ma ocup special sa-l probez in toate conditiile si daca o sa fiu multumit de de cum functioneaza o sa va spun si eventual sa vi-l recomand. Va tranzmit salutari si sa ne intilnim cit mai curind.

popescu_c_v

Mesaj de popescu_c_v » 07 Apr 2007, 18:50

:D
Ultima oară modificat 26 Iun 2008, 00:41 de către popescu_c_v, modificat 1 dată în total.

Anghel Bogdan

Mesaj de Anghel Bogdan » 18 Apr 2007, 20:43

TIBIX scrie:SERGIU:

Un acumulator auto este inferor unuia stationar la "livrari"curent pe timp indelungat.In plus descarcarea unui acumulator auto la 0 inseamna distrugerea lui in scurt timp.Vei vedea ca descarcandu-l mereu la aproape 0 timpul de functionare dupa incarcare va scadea putin cate putin.


Daca nu citeam aici nu ma dumiream cum de un acumulator de 60 Ah nou nout dupa ce am uitat o lampa aprinsa 3 zile si mai avea 2 v in ea ochiul magic care in mod normal ar fi trebuit sa fie verde dupa incarcare ma trimitea la service . Am incarcat acumulatorul dar nu mai tine ca prima data . Asa ca voi cumpara unul stationar . Vorba aceea " daca-i musai cu placere " . Legat de incarcarea de la masina nu stiu de ce trebuie sa fie complicat ca eu am rezolvat-o cat se poate de simplu . Am legat in serie cu firul de la bricheta de la masina ( care este cu siguranta de 20 A ) o dioda de curent mare la regleta de fire care intra in rulota . Bricheta consuma 7 A iar acumulatorul cam 3 A in descarcare max .Nu este nici un pericol curentul doar intra in rulota si nu poate iesi catre masina . Poti pune si o siguranta fuzibila daca vrei . Se mai pierde 0.45 V pe dioda dar nu este mult . La mine functioneaza dar sigur trebuie sa existe si propriul acumulator in rulota ca sa preia curentul mare de la sarcini .

parpaneata

Mesaj de parpaneata » 18 Apr 2007, 22:57

Cei care au pe rulote instalatia ptr acumulator din fabrica,ce acumulatori folositi ? Reincarcarea dupa o iesire se face pe drumul de intoarcere sau e nevoie de redresor? Am instalatia pe ea,cu tavita de acumulator,cu panoul de comanda cu leduri de control ptr baterie ok-verde si baterie slaba-galben,cu intrerupator de comutare la bateria masinii sau a rulotei.Astea pe gel sunt scumpe,clar. Am autonomie pe 12 v,adica totul e transformat la 12 v chiar daca e alimentata la 220.Nu am becuri pe 220 v.Numai prizele. Transformatorul ala nu baga si in bateria rulotei cand e alimentat la 220 v? Cam atat! :D Deocamdata! :D

parpaneata

Mesaj de parpaneata » 06 Mai 2007, 10:59

Hai mai baieti....dati-mi si mie un raspuns aici!!! Am luat o 'Varta' capsulata si fara intretinere,de 75 Ah. Se incarca de la masina pe drum? Se incarca de la 220 in stationare? Cum pot verifica?

Raspunde