Astăzi este 30 Mar 2023, 17:59
Rulote Knaus
Moderator: Moderatori
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici:
http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici:
http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
- Marius Bogdan
- Membru fondator
- Mesaje: 231
- Membru din: 24 Aug 2006, 12:50
- Localitate: Galati
- George Marcu
- Membru forum
- Mesaje: 561
- Membru din: 30 Oct 2006, 18:44
- Localitate: Bucuresti
Eu am Knaus, model Sunshine din 1995.
Nu prea am mers cu ea dar pot spune ca arata impecabil, ma refer aici atat la interior cat si exterior, este adevarat ca un cuvant greu l-au avut si utilizatorii, o batranica, si mai apoi sora acesteia.
Din cate am vazut acum Knaus si Tabbert sunt unite.
Ca si pret (din ce am vazut eu prin germania, nu generalizez) erau printre cele mai scumpe, poate Fendt sa fi fost ceva mai sus. Din pacate designul la vremea aceea (1995) nu era la inaltimea altora din aceeasi epoca, dar sper sa compenseze prin rezistenta.
Dealerul de langa Hamburg avea si modele noi care pot spune ca erau ca intr-un vis erotic pe langa a mea, mi-a fost frica de sotie ca daca vede una noua nu o sa mai vrea vechitura noastra.
Din fericire nu a fost asa.
Abia astept sa se mai incalzeasca sa scot "Randunica", dupa numele de botez la plimbare.
Cred ca cel mai important este sa te simti bine in ea si sa nu iti creeze probleme.
Prin 1993 si pana in 1997 am mers cu un Aro 320 (varianta de carat marfa nu limuzina) printoata tara cu cortul, aproape in fiecare week-end, lucru la care acum doar visez, de alte responsabilitati, familie, copil la gradinita, nevasta la facultate, soacra si lista ramane deschisa....
Nu prea am mers cu ea dar pot spune ca arata impecabil, ma refer aici atat la interior cat si exterior, este adevarat ca un cuvant greu l-au avut si utilizatorii, o batranica, si mai apoi sora acesteia.
Din cate am vazut acum Knaus si Tabbert sunt unite.
Ca si pret (din ce am vazut eu prin germania, nu generalizez) erau printre cele mai scumpe, poate Fendt sa fi fost ceva mai sus. Din pacate designul la vremea aceea (1995) nu era la inaltimea altora din aceeasi epoca, dar sper sa compenseze prin rezistenta.
Dealerul de langa Hamburg avea si modele noi care pot spune ca erau ca intr-un vis erotic pe langa a mea, mi-a fost frica de sotie ca daca vede una noua nu o sa mai vrea vechitura noastra.
Din fericire nu a fost asa.
Abia astept sa se mai incalzeasca sa scot "Randunica", dupa numele de botez la plimbare.
Cred ca cel mai important este sa te simti bine in ea si sa nu iti creeze probleme.
Prin 1993 si pana in 1997 am mers cu un Aro 320 (varianta de carat marfa nu limuzina) printoata tara cu cortul, aproape in fiecare week-end, lucru la care acum doar visez, de alte responsabilitati, familie, copil la gradinita, nevasta la facultate, soacra si lista ramane deschisa....
Ultima oară modificat 27 Ian 2007, 16:39 de către George Marcu, modificat 1 dată în total.
Polar
Eu visez la una noua..Dar la cat costa cred ca mai am de asteptat. In orice caz, eu am avut si Knaus, model mai vechi intr-adevar, si imi placea ca era lucrata ingrijit,f solida ca sasiu,frane ,etc.Eu am fost la fabrica in Germania si am ramas cateva zile cu gandul numai acolo.Ce mai...treaba Germana.

Apropos de ce spunea Maurice cu Randunica.Frumos nume care probabil provine de la sigla cu randunelele.Eu am intrebat de randunelele de pe sigla de ce de prin anii 80 nu mai zboara in jos si zboara in sus.Clientii intrebau de fiecare data.Asa ca firma a decis sa schimbe sigla cu randunelele in sus.
Intrati pe www.knaus.de si gasiti tot ce doriti legat de Knaus.Detalii tehnice,distribuitori,etc

- Marius Bogdan
- Membru fondator
- Mesaje: 231
- Membru din: 24 Aug 2006, 12:50
- Localitate: Galati
Acum daca tot facem comentarii hai sa spun si eu ceva.
Poate fi neamtul cat de neamt,dar englezul este mai pragmatic si mai de bun gust , asa ca hai sa laud Beyerland-ul,la care se vede clar ca utilitatea este pe primul loc si de altfel si bunul simt.Nu este vorba ca are jaluzele,WC sau mai stiu eu ce ,ci impartirea spatiului in rulota,utilitatea si confortul care ti-l creeaza.Ca si executia ei.
Poate fi neamtul cat de neamt,dar englezul este mai pragmatic si mai de bun gust , asa ca hai sa laud Beyerland-ul,la care se vede clar ca utilitatea este pe primul loc si de altfel si bunul simt.Nu este vorba ca are jaluzele,WC sau mai stiu eu ce ,ci impartirea spatiului in rulota,utilitatea si confortul care ti-l creeaza.Ca si executia ei.
mig03
- George Marcu
- Membru forum
- Mesaje: 561
- Membru din: 30 Oct 2006, 18:44
- Localitate: Bucuresti
Stiti voi cum se zice "fiecare cioara isi lauda puiul", asa si eu imi laud "Randunica".
Faza cu englezii este adevarata. Nu am gasit pe forumul lor www.caravantalk.org.uk nici un posesor de knaus.
Zburatul in sus cred ca tine de tot felul de simboluri, te uiti un sus tintesti spre mai bine spre viitor, la fel ca intr-o fotografie, daca subiectul se uita in dreapta lui se uita la trecut si daca in stinga lui la viitor. La fel si o fotografie cu un avion, nu se face niciodata la aterizare ci numai la decolare sau in zbor cand botul este indreptat in sus si zburand de regula de la stanga la dreapta, spre un viitor mai bun, sau la fel cum se uita Ceausescu in portrete numai in stanga lui spre un viitor de aur, ca tot ar fi fost ziua lui ieri. Prostii de genul asta.
Faza cu englezii este adevarata. Nu am gasit pe forumul lor www.caravantalk.org.uk nici un posesor de knaus.
Zburatul in sus cred ca tine de tot felul de simboluri, te uiti un sus tintesti spre mai bine spre viitor, la fel ca intr-o fotografie, daca subiectul se uita in dreapta lui se uita la trecut si daca in stinga lui la viitor. La fel si o fotografie cu un avion, nu se face niciodata la aterizare ci numai la decolare sau in zbor cand botul este indreptat in sus si zburand de regula de la stanga la dreapta, spre un viitor mai bun, sau la fel cum se uita Ceausescu in portrete numai in stanga lui spre un viitor de aur, ca tot ar fi fost ziua lui ieri. Prostii de genul asta.
- Luidort Peti
- Membru fondator
- Mesaje: 1191
- Membru din: 26 Sep 2006, 22:46
- Localitate: Dej
- Contact: