XGO XGO XGO XGO




Astăzi este 13 Noi 2019, 15:15

Discutii.....aiurea!!!

ce este forumul?
topicuri destinate lamuririi unor controverse

NOTA: odata intrat sa postati in aceasta sectiune va presdispuneti la primirea de avertismente. ATENTIE: folositi un limbaj cat mai decent. "..... combateti idei, nu persoane"

Moderator: Moderatori

Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Blocat
Avatar utilizator
Bratulescu Ionut
Membru forum
Mesaje: 672
Membru din: 12 Oct 2009, 11:35
Localitate: ploiesti prahova

Re: DISCUTII.....AIUREA!!!

Mesaj de Bratulescu Ionut » 04 Aug 2010, 21:42

Stau si ma intreb :? ....de unde o veni"raca"asta ??....ce s-a impartit si nu s-a ajuns ??? :?:
Burstner 4303+papuc diesel 1,9...Sunt atatea legi, incat nimeni nu este scutit de a fi spanzurat ...(de Bonaparte)

Serpescu Gheorghe
Membru forum
Mesaje: 1808
Membru din: 22 Iul 2008, 03:36
Localitate: Miercurea Ciuc,0748791010/0724212159
Contact:

Re: DISCUTII.....AIUREA!!!

Mesaj de Serpescu Gheorghe » 04 Aug 2010, 21:48

Caldura mare ! E clar, caldura e de vina, iar ne plictisim.
Opel Insignia Sport Tourer+Chateau Chiara 450

Când ești mort, nu știi că ești mort. E greu doar pentru ceilalți... la fel și când ești prost. "Philippe Geluck"

Avatar utilizator
Constantin Curelea
Membru fondator
Mesaje: 2048
Membru din: 10 Iun 2004, 15:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: DISCUTII.....AIUREA!!!

Mesaj de Constantin Curelea » 05 Aug 2010, 13:41

Apelul lansat ca si observatiile facute sunt pentru toti membrii forumului.
Va rog sa considerati subiectul inchis.
Constantin Curelea
Bucuresti
Dacia Logan 1,4 MPI+Rulota Knaus Sudwind 420
0723 206 708
e-mail : cureleacostel@yahoo.com

ORICE CĂLĂTORIE ESTE O EXPERIENŢĂ DE VIAŢĂ !

Nelu Predonu

Re: DISCUTII.....AIUREA!!!

Mesaj de Nelu Predonu » 31 Mar 2011, 03:58

Cum va spuneam domnule Raducan, pentru a nu polua acel subiect cu dorinta dumneavoastra de conversatie, va raspund aici.
Nu as fi dat curs unui dialog cu dumneavoastra daca nu as fi observat modul zeflemitor in care mi-ati raspuns la prima mea postare facuta in cadrul subiectului "Acumulator pentru rulota (cum se monteaza?)". Nu sunt omul care sa accepte asa ceva.
Mai tin sa va fac o precizare. Nu postez aiurea! adica in necunostinta de cauza. Colegii mai vechi cred ca au observat acest lucru. Acum regret ca am facut-o, ce sa fac? defect profesional - pentru cativa ani am fost proiectant instalatii electrice la o mare intreprindere din capitala, am urmat cursurile unui liceu de electronica - singurul la acea vreme din Bucuresti, in timpul liceului si pe perioada facultatii imi rotunjam veniturile din reparatii radio, tv si video, iar acum am ajuns sa fiu luat peste picior de un neica ........ pentru un sfat dat vis-a-vis de protejarea circuitului de care tot vorbeati de cateva pagini. Am mai mentionat ca producatorii auto au niste standarde clare de omologare. Nici acest lucru nu v-a placut, ati inceput a abera cu chinezariile. Din acest considerent va raspund la maniera pe care o puteti constata.
Cristian Raducan scrie: ...Va referiti la asta ?
Nu doresc sa intru in detalii, deja s-au adunat 13 pagini, insa pentru cei ce sunt amatori sa modifice sectiunile conductorilor de la circuitul cuplei si implicit sa mareasca consumurile de dupa aceasta, va sfatuiesc sa faceti rost si de cateva sigurante de rezerva, sa nu care cumva sa ajungeti sa folositi "liţa" romaneasca, riscati sa produceti pagube majore.
Nu stiu ce este de inteles aici, dar haideti sa va fac eu analiza pe text ! Pe textul meu. - de ce pe textul dumneavoastra ??? doar m-ati citat cu fraza care era in discutie, scrisa de mine. Ma rog, pe textul dumneavoastra sa fie.
Si incepem asa:
Instalatia cu cablu de 2,5 mmp rezista cu brio la un curent de 6A. - Deja aici incepeti sa introduceti folclorul. Ce inseamna aia "rezista cu brio" ? Ca sa ma prostituez un pic, va spun ca "rezista cu brio" si la 2A si la 7A si la 10A - daca tot ati apelat la calcule de fizica, folositi si un limbaj adecvat.
Asadar, pentru protectia circuitului, se poate pune o siguranta de 10A fara probleme. Atentie, asta doar in cazul in care stiu sigur ca pe acel circuit nu voi avea consumatori mai mari de atat (respectiv 6-7A) ! - Asta se cheama proiectare la gatul viorii.
Daca insa eu am contacte imperfecte pe undeva, sunt sanse foarte mari ca acel loc de contact imperfect sa se incalzeasca, izolatia sa se topeasca, iar plasticaraia sa fie compromisa, desi curentul nu creste peste 10A. Din contacte imperfecte nu creste curentul, ci doar rezistenta "locala" (la locul crimei), ceea ce produce cresterea temperaturii disipate prin efect Joule. Ooo! frumos spus! Ia vedeti ca aveti si niste noduri in acel circuit, poate-l invitam si pe Kirchhoff in ecuatia noastra.
Ca cei doi conductori cu potentiale electrice opuse se pot atinge ca rezultat al topirii izolatiei, asta este alta treaba. Eeee, atunci ce se intampla ?? Se arde cumva siguranta ?? La asta m-am referit domnule Raducan, daca se arde siguranta si nu aveti alta cum v-am sfatuit in prima mea postare? romanul pune lita si o pune ca lumea, sa tina sa fie "deranjul" cat mai mare.
Aceasta fiind analiza mea pe text, despre ce lita romaneasca vorbim ? Plus ca, pana la Dvs, se discuta despre dimensionarea sarmelor de transport pentru energia electrica de la masina la consumatorii rulotei. Nu cred ca este cineva atat de nebun incat sa puna siguranta de 10A, cand stie ca va avea un curent maxim de 15A.
Problema este ca o pune de 15A, iar dupa un an incepe si zice, pai vreau sa incarc si bateria rulotei de la alternator, vreau sa-mi functioneze si frigiderul in timpul mersului, mai merg si toate luminile aferente deplasarii, s-au dus cei 15A la cel putin 25-28A si se duce si siguranta.
Nelu Predonu scrie:La partea cu dimensionarea se pare ca va pricepeti, de fapt era un lucru banal de fizica clasa a VI a sau a VII a, nu-mi mai amintesc exact.
Multumesc ! Insa pana acum n-a mai facut nimeni un astfel de expozeu si speram sa fiu de ajutor. - Da, lasand gluma la o parte sunt de acord ca ati facut un lucru bun, ca la carte.
Nelu Predonu scrie:Aici se pare ca dvs. nu aveti nici o treba cu ce s-a discutat anterior. Noi vorbeam de Opel, in principal cazul domnului Serpescu. Credeti ca masina domnului Serpescu va veni echipata cu anvelope chinezesti ? :shock: Dansul nu cred ca stie. :oops:
Nu, nu ! Mai devreme am spus ceva de genul "sa consideram ca i-am "obosit" destul instalatia d-lui Serpescu si sa asteptam rezultatele".
Imi pare rau, dar va rog sa nu mai scoateti din context spusele mele !!! - Cine a venit cu cauciucurile chinezesti in discutie ? Ce treaba au cauciucurile cu ce se discuta in topic? Va rog recititi-va postarea. Nu am scos nimic din context si ca sa nu mai pomeniti acest lucru am ales varianta de a va raspunde direct in postarea dvs.
Nelu Predonu scrie:Asta este un folclor ieftin si des intalnit, cu chinezariile, cu economiile producatorilor auto in schimbul unor castiguri ulterioare din servisare, etc, etc.
Este foarte des intalnita la noi la romani aceasta meteahna de a ii critica pe altii si a le gasi tot felul de imperfectiuni, iar atunci cand noi facem o treaba zicem "lasa ma ...ca merge si asa", brusc, nu mai suntem pretentiosi, pentru noi avem alte standarde, "de rahat", ca sa-l mai citez o data pe domnul Raducan.
Am destule argumente sa va contrazic in privinta standardelor, iar cele mai "de suprafata" ar fi doua la numar: - Are rost sa mai citesc cele doua puncte daca standardele la care va referiti sunt ..."de suprafata"?
1. am vorbit din propria experienta cu anvelopele chinezesti; aici poate o sa-mi confirmati ca verificarile se fac pe loturi de produse si inca la alea prin sondaj, nicidecum pe pe toata productia de masa. - Verificarile intr-un lot nu se fac bucata cu bucata la productia de serie, este un lucru normal si nu de azi de ieri.2. automobilul este o suma intreaga de compromisuri intre calitate si pret; si compromisurile arata astfel: fabrica nu pune gume GoodYear Eagle F1 pe toate masinile de serie, nu pune la faruri becuri BlueVision/NightVision si alte chestii d-astea de 200 de lei bucata - La anvelope nu ma pricep, nu pot sa comentez.si nu pune baterie de 90-100A pe un diesel de 2 litri, ci doar una de 70, maxim 80A. Adica asigura minimul pentru ca masina sa lumineze cat de cat, - nu am vazut masina sa o cumperi noua si ea sa lumineze "cat de cat", sa porneasca la prima cheie si sa aiba o oaresice aderenta.
Astfel, si scumpeturile, dar si ieftineturile respecta toate standardele in vigoare, insa au performante dupa pret. - Cred ca dvs. va referiti la produse "no name".Ce pot sa va spun referitor de acest lucru, este ca in europa, tara cea mai protejata de astfel de produse, acum 10 ani era Finlanda, care in toate zonele de frontiera avea laboratore de incercari, acolo toate produsele intrate trebuiau sa respecte standardele la care au fost proiectate.
Observ ca aveti convingeri foarte puternice si disting un anumit ton care ... mmm ... nu stiu daca imi place ! - In mod sigur nu va place, insa v-am spus ce m-a deranjat si m-a facut sa recurg la el. Drept urmare, ma opresc aici din expunere si promit ca n-o sa incerc sa va schimb convingerile. Este foarte bine ca mai exista astfel de oameni ca Dvs., pentru ca servisurile "de origine" chiar au nevoie de ei, cand isi pun adaosuri de 300-400% la piesele de schimb.
Referitor la ultima fraza din postarea dumneavoastra, in care iar imi dati peste nas, daca aveti timp, cititi si veti vedea cum vad eu lucrurile in linkul de mai jos.
http://www.hondafan.ro/forum/showthread ... e-bun-simt.
pentru familiarizare: userul "batranu" - subsemnatul; userul BogdanRR - reprezentant service Asko Honda
Ultima oară modificat 31 Mar 2011, 04:47 de către Nelu Predonu, modificat de 2 ori în total.

Nelu Predonu

Re: DISCUTII.....AIUREA!!!

Mesaj de Nelu Predonu » 31 Mar 2011, 04:39

Aveti dreptate domnule Gabriel referitor la topic, raspunsul vi-l dau aici.
Dragomir Gabriel scrie:Se pare ca iar a deviat topicul, in primul rand in clasa a 6-a si a 7-a pana in prezent nu se face electricitate...
Probabil am fost eu mai precoce. :lol:
Lasand gluma la o parte, va spun cu siguranta ca in clasa a VI a am avut ca tema la fizica, realizarea unui radio cu galena (impamantare, dioda de detectie, casca si antena). Eu l-am facut cu 2 tranzistori, atunci am prins pasiune de electronica, sunt lucruri pe care nu le poti uita asa usor in viata. Tot atunci la fizica si magnetismul (magnetul cu pilitura de fier) ati uitat?
Am vazut ca sunteti mai tanar ca mine cu 10 ani, afirmatia dumneavoastra: "pana in prezent" nu are acoperire. Multi spun ca acum nu se mai face scoala de alta data, inclin sa le dau dreptate.

Nelu Predonu

Re: DISCUTII.....AIUREA!!!

Mesaj de Nelu Predonu » 31 Mar 2011, 11:51

Nelu Predonu scrie:
Cristian Raducan scrie: ...Am destule argumente sa va contrazic in privinta standardelor, iar cele mai "de suprafata" ar fi doua la numar: - Are rost sa mai citesc cele doua puncte daca standardele la care va referiti sunt ..."de suprafata"? ...
Recitindu-mi postarea constat ca aici am interpretat gresit. Va referiti la argumente de suprafata, nu la standarde de suprafata. Imi cer scuze, probabil oboseala mi-a jucat feste.

Avatar utilizator
Cristian Raducan
Membru forum
Mesaje: 44
Membru din: 10 Mai 2010, 01:04
Localitate: Galati

Re: DISCUTII.....AIUREA!!!

Mesaj de Cristian Raducan » 31 Mar 2011, 18:38

Domnule Predonu, dupa o asemenea replica,
iar acum am ajuns sa fiu luat peste picior de un neica ........ pentru un sfat dat vis-a-vis de protejarea circuitului de care tot vorbeati de cateva pagini.
eu ce-ar trebui sa raspund ? "Nimeni" era cuvantul ala unde-s punctele de suspensie, nu ? Apropo, punctele de suspensie nu sunt acceptate in limba romana decat in numar de 3 (trei) si doar daca vor sa sublinieze o anumita idee, nu ca sa tina loc de cuvinte !!!

Observ ca nu m-am inselat in privinta Dvs. atunci cand am spus ce-am spus. Chiar nu va puteti inchipui ca as avea un oaresice habar despre ceea ce vorbesc ? Vi se pare ca stati de vorba cu un doctor sau un avocat ? Sau functionar de primarie ? Nu ca as avea ceva cu ei (poate doar cu avocatii :D), stiu sa respect in aceeasi masura si un lucrator de salubritate, dar si un academician, insa mi-am tocit destul coatele pe bancile anumitor institutii ca sa-mi stiu lungul nasului ! Sa stiti ca nu va ridica cu nimic atitudinea asta de superioritate, in ochii celor care va cunosc ! Iar in acest sens, experienta mea de viata imi spune ca cei care isi justifica raspunsurile cu studiile pe care le poseda sau au o atitudine de genul "eu m-am ocupat cu asa ceva", chiar au o problema. Una mare de tot ! De credibilitate in fata celorlalti. Eu n-am pornit de la premiza ca nu stiti despre ce vorbiti !!! Astfel, eu n-o sa va raspund in aceeasi maniera si-o sa va las sa credeti absolut orice doriti despre mine. Inclusiv ca sunt un "neica nimeni". Nu ma deranjeaza si nici nu-mi pateaza diplomele pe care le posed. Ce-i drept, "pe vremea mea" erau deja mai multe institutii de invatamant de profil electrotehnic/electronic.

Faptul ca Dvs. credeti ca am postat in zeflemea, este doar o problema a Dvs. Si de obicei de aici pleaca si chestia cu justificarea studiilor si restul de probleme. N-am bagatelizat afirmatiile Dvs, ci doar am spus ca se discuta despre sarme, nu despre protectii. Inca o data, nu este nimeni nebun sa puna sigurante intr-atat de mici, incat sa nu acopere necesarul de curent din instalatie. Eu am incercat sa atrag atentia asupra prostiilor pe care le fac unii producatori, chiar si cu standardul in fata. Iar chinezii sunt experti in asa ceva. Si nu afirm asta pentru ca am auzit eu de undeva, ci pentru ca am vazut cu ochii mei diferente atat de mari, de-mi sta mintea-n loc numai cand ma gandesc. Dar se pare ca nu oricine este la fel de deschis la minte ca sa accepte ca se pot intampla anumite lucruri, decat atunci cand sunt nevoiti sa scoata multi bani din buzunar pentru credulitatea lor. Sau poate nici atunci ...

A, mai era si discutia aia de pe hondafan.ro. Iarasi sunteti intr-o mare eroare. Si asta numai datorita faptului ca nu ati luat de la inceput discutia mea cu D-l Serpescu. Eu n-am spus ca servisurile sunt de vina in vreun fel, desi sunt patit si eu destul cu mecanici care strang suruburile pana se rup sau vopsitori care-si vopseau pana si umbra de pe asfalt de beti ce erau. Am afirmat doar ca cei din servis au un "mercurial" cu lucrarile pe care le efectueaza si le fac la fel la toti clientii !!! Si in acel mercurial nu se specifica nimic de sectiunea cablului de alimentare in functie de consumatorii rulotei. Este o singura grosime pentru consumatori de tip "becuri" si gata.
Megane II bicorp 1.5dci/63kW + Chateau GrandPrix 364

binilii invigii !

Nelu Predonu

Re: DISCUTII.....AIUREA!!!

Mesaj de Nelu Predonu » 31 Mar 2011, 21:49

Cristian Raducan scrie:Domnule Predonu, dupa o asemenea replica,
iar acum am ajuns sa fiu luat peste picior de un neica ........ pentru un sfat dat vis-a-vis de protejarea circuitului de care tot vorbeati de cateva pagini.
eu ce-ar trebui sa raspund ? "Nimeni" era cuvantul ala unde-s punctele de suspensie, nu ? Apropo, punctele de suspensie nu sunt acceptate in limba romana decat in numar de 3 (trei) si doar daca vor sa sublinieze o anumita idee, nu ca sa tina loc de cuvinte !!! Eu am simulat o pauza mai lunga, din acest considerent punctele le-am facut aproape imperceptibile in postarea mea
Observ ca nu m-am inselat in privinta Dvs. atunci cand am spus ce-am spus. ??? Nu inteleg. Chiar nu va puteti inchipui ca as avea un oaresice habar despre ceea ce vorbesc ? Vi se pare ca stati de vorba cu un doctor sau un avocat ? Sau functionar de primarie ? Nu ca as avea ceva cu ei (poate doar cu avocatii :D), stiu sa respect in aceeasi masura si un lucrator de salubritate, dar si un academician, insa mi-am tocit destul coatele pe bancile anumitor institutii ca sa-mi stiu lungul nasului ! Sa stiti ca nu va ridica cu nimic atitudinea asta de superioritate, in ochii celor care va cunosc ! Iar in acest sens, experienta mea de viata imi spune ca cei care isi justifica raspunsurile cu studiile pe care le poseda sau au o atitudine de genul "eu m-am ocupat cu asa ceva", chiar au o problema. Una mare de tot ! De credibilitate in fata celorlalti. Am facut acele mentiuni pentru a intelege si dumneavoastra ca nu postez de dragul de a ma baga in seama, eu, sau altii pe mine, chiar stiu ce inseamna o instalatie electrica. Referitor la credibilitate, aceasta nu se construieste, nu se bazeaza pe studii si ani de coate tocite "pe bancile unor institutii", ea se castiga prin ceea ce faci si prin cum dai dovada ca gandesti, prin modul in care incerci sa-i ajuti pe altii, prin felul in care participi la problemele comunitatii respective.
Eu n-am pornit de la premiza ca nu stiti despre ce vorbiti !!! Da? pai aici ce spuneati?
Cristian Raducan scrie:.... Domnule Predonu, n-are nicio treaba protectia circuitelor cu ceea ce s-a discutat mai devreme...
adica eu eram pe alta lume, bateam campii! Inca mai sustineti ca protectia circuitelor nu are nici o treaba cu dimensionarea acestora?
Astfel, eu n-o sa va raspund in aceeasi maniera si-o sa va las sa credeti absolut orice doriti despre mine. Inclusiv ca sunt un "neica nimeni". Recunosc, poate am sarit calul, imi cer scuze!. Nu ma deranjeaza si nici nu-mi pateaza diplomele pe care le posed. Ce-i drept, "pe vremea mea" erau deja mai multe institutii de invatamant de profil electrotehnic/electronic. Nu cantitatea ci calitatea conteaza.
Faptul ca Dvs. credeti ca am postat in zeflemea, este doar o problema a Dvs. V-am citat un pic mai sus, daca nu e zeflemea, atunci ce e? Si de obicei de aici pleaca si chestia cu justificarea studiilor si restul de probleme. N-am bagatelizat afirmatiile Dvs, ci doar am spus ca se discuta despre sarme, nu despre protectii. Inca o data, nu este nimeni nebun sa puna sigurante intr-atat de mici, incat sa nu acopere necesarul de curent din instalatie. Eu am incercat sa atrag atentia asupra prostiilor pe care le fac unii producatori, chiar si cu standardul in fata. Si credeti ca instalatiile facute artizanal, de multe ori dupa ureche sunt mai ok decat cele facute de producator? Iar chinezii sunt experti in asa ceva. Si nu afirm asta pentru ca am auzit eu de undeva, ci pentru ca am vazut cu ochii mei diferente atat de mari, de-mi sta mintea-n loc numai cand ma gandesc. Stiu foarte bine ce spuneti, eu m-am lovit personal de concurenta produselor chinezesti facute pe vapor, fara taxe si cu economii la sange in ceea ce priveste consumul de materiale, insa nu am vazut legatura cu subiectul discutat. Dar se pare ca nu oricine este la fel de deschis la minte ca sa accepte ca se pot intampla anumite lucruri, decat atunci cand sunt nevoiti sa scoata multi bani din buzunar pentru credulitatea lor. Sau poate nici atunci ... Vorbiti de parca colegilor nostri, chinezi le fac instalatia cuplei
A, mai era si discutia aia de pe hondafan.ro. Iarasi sunteti intr-o mare eroare. Si asta numai datorita faptului ca nu ati luat de la inceput discutia mea cu D-l Serpescu. Eu iar va citez cu ce mi-ati spus mie, nu domnului Serpescu.
Cristian Raducan scrie: .... Este foarte bine ca mai exista astfel de oameni ca Dvs., pentru ca servisurile "de origine" chiar au nevoie de ei, cand isi pun adaosuri de 300-400% la piesele de schimb.
Cine este in eroare???
Eu n-am spus ca servisurile sunt de vina in vreun fel, - Pai cei cu 300-400% adaos, cine a scris asta?, desi sunt patit si eu destul cu mecanici care strang suruburile pana se rup sau vopsitori care-si vopseau pana si umbra de pe asfalt de beti ce erau. Am afirmat doar ca cei din servis au un "mercurial" cu lucrarile pe care le efectueaza si le fac la fel la toti clientii !!! Si in acel mercurial nu se specifica nimic de sectiunea cablului de alimentare in functie de consumatorii rulotei. Este o singura grosime pentru consumatori de tip "becuri" si gata.
Am procedat la acest mod de postare, pentru a nu mai fi acuzat ca rup din context.
Ultima oară modificat 31 Mar 2011, 23:04 de către Nelu Predonu, modificat 1 dată în total.

Avatar utilizator
Cristian Raducan
Membru forum
Mesaje: 44
Membru din: 10 Mai 2010, 01:04
Localitate: Galati

Re: DISCUTII.....AIUREA!!!

Mesaj de Cristian Raducan » 31 Mar 2011, 22:55

Offf, imi pare foarte rau, nu este stilul meu sa fiu necuviincios si lipsit de respect, dar n-am putut urmari ideile Dvs din textul citat de la mine !

Am obosit sa discut in contradictoriu cu cineva care este expert in sofisme, drept urmare va dau dreptate !
Megane II bicorp 1.5dci/63kW + Chateau GrandPrix 364

binilii invigii !

Nelu Predonu

Re: DISCUTII.....AIUREA!!!

Mesaj de Nelu Predonu » 31 Mar 2011, 23:23

Cristian Raducan scrie:...Am obosit sa discut in contradictoriu cu cineva care este expert in sofisme, drept urmare va dau dreptate !
Vad ca "atingeti" in continuare, cum spuneam, am sarit si eu calul cu acel "neica nimeni", insa am avut bunul simt sa recunosc si sa-mi cer scuze.
Se pare ca dumneavoastra nu sunteti capabil de asa ceva atunci cand aduceti cuiva o ofensa.

Avatar utilizator
Cristian Raducan
Membru forum
Mesaje: 44
Membru din: 10 Mai 2010, 01:04
Localitate: Galati

Re: DISCUTII.....AIUREA!!!

Mesaj de Cristian Raducan » 31 Mar 2011, 23:39

Gata, refuz sa cred ca fraza aia poate fi interpretata de cineva ca jignire sau "atingere" !

Incerc sa ma curat de pacatul de a fi vorbit cu Dvs ! Nu va mai raspund !
Megane II bicorp 1.5dci/63kW + Chateau GrandPrix 364

binilii invigii !

Nelu Predonu

Re: DISCUTII.....AIUREA!!!

Mesaj de Nelu Predonu » 31 Mar 2011, 23:49

Inseamna ca nu cunoasteti sensul cuvantului sofism, pe care l-ati folosit, ceea ce nu cred.
Ma jigniti in continuare. Nu mai am nici o pretentie, sau poate am avut, dar am realizat ca nu am de la cine.
Putem sa ne oprim si aici, deja vad ca Nae e obsedat de aceasta polemica, o discuta acum si pe chat.

Blocat