XGO XGO XGO XGO




Astăzi este 15 Noi 2019, 00:38

Probleme tehnice la Truma

Discutii despre functionarea, intretinerea si repararea instalatiei de incalzire

Moderator: Moderatori

Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Avatar utilizator
Sandu Toma
Membru forum
Mesaje: 2709
Membru din: 29 Mai 2007, 08:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme tehnice la Truma

Mesaj de Sandu Toma » 23 Dec 2009, 13:49

Descarca brosura de la adresa de mai jos si vei gasi tot ce-ti doresti :
http://www.truma.com/truma05/en/downloa ... 07833.html
Succes si Sarbatori Fericite ! :D
Orice problema are o rezolvare practica

Avatar utilizator
Sorin.Sibiceanu
Membru forum
Mesaje: 360
Membru din: 08 Feb 2009, 18:34
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 16 Mai 1979
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme tehnice la Truma

Mesaj de Sorin.Sibiceanu » 23 Dec 2009, 15:25

Salut , merci mult pentru intentie dar nu arata cum se face montarea , este decat certificat de calitate ..



O zi buna sa ai,
Dacia Duster 4x4 + Fendt Karaat 470TF
Tel: 0766652014

Marius Beldiman

Re: Probleme tehnice la Truma

Mesaj de Marius Beldiman » 23 Dec 2009, 16:47

Intrebare de la un necunoscator: turbina(elicea) de la vent este din plastic sau din metal?
multuiri! si scuze de off-topic!

Avatar utilizator
Odenie Sergiu
Membru forum
Mesaje: 880
Membru din: 24 Aug 2009, 11:01
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Re: Probleme tehnice la Truma

Mesaj de Odenie Sergiu » 23 Dec 2009, 21:22

Sorin.Sibiceanu scrie: Am inteles ca trebuie sa existe pe undeva prin spatele sobei sistemul de prindere al ventului , mai spuneti-mi pe unde vin trase tubulatulrile si unde vin montate gurile de evacuare . Cate guri de evacuare trebuie sa montez la o rulota de 4 m ? , cum pot trage tubul pentru butelie (locul este pe protap) ? , trebuie siguranta separata pentru vent ?
Eu am la butelie regulator de 30 mbar , trebuie schimbat cu unul de 50 mbar? .
.
Tubulatura,porneste din spatele trumei,in dreapta si stanga,pe sub banchete,trebuie facute niste decupaje in dulapul din spatele trumei.Ar trebui sa scrie undeva in compartimentul buteliei(mai specifica si la frigider),de cat trebuie sa fie regulatorul de gaz.Daca trebuie sa fie de 50 mbari (la rulotele model mai vechi am vazut ca este de 50 mbari)ar trebui sa-l inlocuiesti pe cel de 30.Altfel vei avea probleme in functionarea buna a frigiderului si a trumei.O cunostinta,la o rulota Chateau avea probleme cu frigiderul(ineficient),avea regulator de 30 mbari si trebuia de 50(scria acolo in compartimentul pt.butelii).
Volkswagen Golf+Dethleffs Nomad RD3/in general...OFF CAMPING

Ești considerat geniu nu numai prin ceea ce ai scris, ci și prin ceea ce ai evitat să scrii.
Gavriil Stiharul

Avatar utilizator
Costin Tabra
Membru forum
Mesaje: 770
Membru din: 24 Iun 2007, 18:53
Localitate: Bucuresti - Pta. Rahova
Contact:

Re: Probleme tehnice la Truma

Mesaj de Costin Tabra » 26 Dec 2009, 14:25

@Sorin: Din amintirile mele, pe placuta de identificare a Trumei scrie si presiunea de lucru (30 sau 50 mBar). La fel, pe placuta de identificare a frigiderului scrie la ce presiune a gazului functioneaza. Verifica si vezi daca ai regulatorul corespunzator (am intalnit si cazuri in care frigiderul si Truma functionau la presiuni diferite; solutia gasita de constructor a fost montarea unui regulator intermediar langa "obiectul" care functiona la presiune mai mica). Iti trimit pe mail (este fisierul prea mare si nu il pot atasa) cum arata toate accesoriile de la Trumavent, sa te ajute la montaj.

@Marius: elicea de la Trumavent este de fapt o turbina radial-axiala si este din metal, caci aerul care trece peste pale poate sa fie foarte cald si plasticul nu rezista in timp la caldura (se deformeaza).
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com

Avatar utilizator
Sandu Toma
Membru forum
Mesaje: 2709
Membru din: 29 Mai 2007, 08:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Probleme tehnice la Truma

Mesaj de Sandu Toma » 28 Dec 2009, 09:02

Sorin.Sibiceanu scrie:Salut , merci mult pentru intentie dar nu arata cum se face montarea , este decat certificat de calitate ..



O zi buna sa ai,
Sorine, chiat vrei "mura in gura " ? :D
Daca dai clic la BROCHURES pe Caravan and motorhomes, ai acolo modul de montaj si distributie a aerului cald , dar si rece de la AC.
Incearca si vei gasi !
Orice problema are o rezolvare practica

Avatar utilizator
Sorin.Sibiceanu
Membru forum
Mesaje: 360
Membru din: 08 Feb 2009, 18:34
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 16 Mai 1979
Localitate: Bucuresti

Re: Probleme tehnice la Truma

Mesaj de Sorin.Sibiceanu » 28 Dec 2009, 22:02

Salutare , azi am reusit sa montez ventul si este foarte tare frate , face caldura cum trebuie am pus 5 guri de incalzire cate 2 sub paturi si una pe hol . Multumesc tuturor care mi-au raspuns la solicitare mea .
Am mai descoperit o alta preblema , cand am venit de la Cheia am lovit un caine cu rulota si mia indoit partea dreapta fata si mi-a spart si pe interior placajul si ce mai este acolo ,asta este chinion.
Acum intrebare , cum pot repara toata partea fata pe exterior sau interior ? Cu cine pot vorbi sa ma indrume cum sa reparat toata partea fata .



Multumesc
Dacia Duster 4x4 + Fendt Karaat 470TF
Tel: 0766652014

Radu Pascu
Membru asociat
Mesaje: 1086
Membru din: 27 Oct 2009, 11:32
Oras: Brasov
Data nasterii: 11 Sep 1958
Localitate: Brasov
Contact:

Re: Probleme tehnice la Truma

Mesaj de Radu Pascu » 28 Dec 2009, 22:54

Sorin.Sibiceanu scrie:.
Am mai descoperit o alta preblema , cand am venit de la Cheia am lovit un caine cu rulota si mia indoit partea dreapta fata si mi-a spart si pe interior placajul si ce mai este acolo ,asta este chinion.
Acum intrebare , cum pot repara toata partea fata pe exterior sau interior ? Cu cine pot vorbi sa ma indrume cum sa reparat toata partea fata .
Ai avut ghinion. Poate ar trebui sa postezi niste fotografii sa te ajutam cu ceva sfaturi, aici sau in topic separat.
La noi la atelier in principiu se poate repara si dupa cum am propus pe alt topic, pot sa facilitez o reducere la manopera, acordata de patronul meu.
invata repede si aplica... tot repede.

Megane II 2.0 T.E.C. Siena Saphir 390T
0742044570

Raspunde