XGO XGO XGO XGO




Astăzi este 23 Sep 2020, 11:44

adaugare trumavent

Moderator: Moderatori

Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Avatar utilizator
Catalin Popescu
Membru forum
Mesaje: 323
Membru din: 22 Ian 2009, 10:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: adaugare trumavent

Mesaj de Catalin Popescu » 16 Sep 2009, 09:18

Tubulatura+teu dedicate Trumavent(Falle),provenienta SC Inside-Dej-Peti
Rolland,sper sa-ti fie de folos..
Atașamente
tubulatura trumavent.jpg
tubulatura trumavent.jpg (75.85 KiB) Vizualizat de 3012 ori
tubulatura+teu.jpg
tubulatura+teu.jpg (68.07 KiB) Vizualizat de 3011 ori
Hilux Vigo + Knaus 500

Avatar utilizator
Odenie Sergiu
Membru forum
Mesaje: 888
Membru din: 24 Aug 2009, 11:01
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Re: adaugare trumavent

Mesaj de Odenie Sergiu » 16 Sep 2009, 09:19

La mine asa arata,o parte din tubulatura;n-am fost curios sa studiez ce are in interior,la exterior e ceva plastic.Daca-ti foloseste la compararea cu produsele din catalog...
Atașamente
06747.jpg
06747.jpg (97.18 KiB) Vizualizat de 3005 ori
Volkswagen Golf+Dethleffs Nomad RD3/in general...OFF CAMPING

Ești considerat geniu nu numai prin ceea ce ai scris, ci și prin ceea ce ai evitat să scrii.
Gavriil Stiharul

RollandBilti
Membru forum
Mesaje: 183
Membru din: 11 Sep 2008, 10:43
Localitate: Timisoara

Re: adaugare trumavent

Mesaj de RollandBilti » 16 Sep 2009, 10:31

multumesc tuturor. m-am cam lamurit la ce tubulatura se foloseste. daca mi-ati da si diametrul cred ca as avea informatiile complete si as putea da comanda la peti.

Avatar utilizator
Catalin Popescu
Membru forum
Mesaje: 323
Membru din: 22 Ian 2009, 10:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: adaugare trumavent

Mesaj de Catalin Popescu » 16 Sep 2009, 12:50

65 mm...
Hilux Vigo + Knaus 500

Avatar utilizator
Costin Tabra
Membru forum
Mesaje: 770
Membru din: 24 Iun 2007, 18:53
Oras: București
Data nasterii: 12 Iul 1970
Localitate: Bucuresti - Pta. Rahova
Contact:

Re: adaugare trumavent

Mesaj de Costin Tabra » 20 Sep 2009, 10:31

Roland,

La Trumavent se foloseste tubulatura din aluminiu, cu invelis din carton (sau plastic, cum are Sergiu Odenie)la exterior. Exista 2 diametre: 65 si 72 mm. Diferenta este de volum de aer vehiculat; cele subtiri transporta mai putin aer decat cele groase. De asemenea, mai exista diferente in ceea ce priveste montajul: tubulatura subtire se baga IN gurile de iesire din Trumavent, in timp ce tubulatura groasa se monteaza PE gurile de iesire din Trumavent. Din ce am citit, tubulatura cu diametrul de 72 mm se foloseste la centralele de incalzire seria E (E2400 si E 4000). In rest, nu sunt deosebiri intre cele 2 tubulaturi... Trebuie sa ai grija cand comanzi accesoriile (coturi, T-uri, elemente terminale...) sa fie la diametrul tubulaturii.

PS: Tubulatura de evacuare de la Truma este din otel inoxidabil, cu invelis de carton.

Bafta!
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com

Avatar utilizator
Catalin Popescu
Membru forum
Mesaje: 323
Membru din: 22 Ian 2009, 10:36
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: adaugare trumavent

Mesaj de Catalin Popescu » 20 Sep 2009, 17:18

Rolland,cumpara de 65,este FIX ce-ti trebuie...apropos de coturi,teuri,eu nu am la rulota mea (6,8 m).Deci,din vent iese o bifurcatie (plastic negru) pentru fata si spate,de coturi nu ai nevoie,ca d-aia este gofrat sa poti jongla cu el...iar terminatiile sunt de fapt aplatizari capsate ale tubulaturii.Repet,eu la rulota nu am nici un teu,ce-ai vazut in poza este after market pt.compartimentul buteliilor,adica sectionez tubulatura,intruduc teul,iar tubul ramas il bag in peretele ce da in compartimentul buteliilor,punand acest obturator Truma pt.reglarea debitului...
De fapt,acest kit (teu,tub,obturator )este pt incalzirea corturilor...
Bafta.
Atașamente
20092009256.jpg
20092009256.jpg (44.61 KiB) Vizualizat de 2490 ori
Hilux Vigo + Knaus 500

Avatar utilizator
Costin Tabra
Membru forum
Mesaje: 770
Membru din: 24 Iun 2007, 18:53
Oras: București
Data nasterii: 12 Iul 1970
Localitate: Bucuresti - Pta. Rahova
Contact:

Re: adaugare trumavent

Mesaj de Costin Tabra » 21 Sep 2009, 18:52

@Catalin: Exista T-uri, care se intercaleaza, asa cum ai spus si tu, pe tubulatura, pentru incalzirea compartimentului buteliilor, insa exista si un sistem de incalzire a cortului: http://www.truma.com/truma05/en/product ... 76387.html.

Obturatorul de care vorbesti se foloseste pentru intreruperea furnizarii de aer cald pe o anumita ramura a tubulaturii si arata asa: http://www.movera.com/en/?navID=457&pID ... ils&lang=2.

Exista de asemenea si un sistem de amestec aer cald-aer rece, pentru ventilarea interiorului rulotei: http://www.truma.com/truma05/en/product ... 75307.html.

@Roland: Asa cum spunea si Catalin, tubul este gofrat si poate fi indoit pentru a fi pozitionat in conditii optime. Fa-ti o "poza" a sistemului si vezi ce elemente iti sunt necesare.

Bafta!
Ford Focus Tournier 1,6 TDCi + Wilk DeLuxe 450
Membru asociat
+40 729 082819
+40 730 RULOTA
costin.tabra@gmail.com

mdascalu
Membru forum
Mesaje: 2
Membru din: 03 Noi 2010, 07:16
Localitate: Iasi
Contact:

Re: adaugare trumavent

Mesaj de mdascalu » 07 Dec 2010, 09:57

Super tare ideea cu fixarea un pic mai sus de nivelul podelei, am sa mi-o insusesc. Multumesc. Dar fixarea colierelor cu ce ai-ti realizat-o ? Holtzsuruburi?
Opel Meriva 1.4+Burstner 3702
0742828286

Avatar utilizator
Aurelian Zarnescu
Membru forum
Mesaje: 251
Membru din: 08 Ian 2009, 08:05
Localitate: Tulcea
Contact:

Re: adaugare trumavent

Mesaj de Aurelian Zarnescu » 17 Feb 2011, 08:06

Buna dimineata stimati colegi.

De curand mi-am montat tubulatura la un Trumavent cu motor de 220V.
Se stie ca ventilatorul are o putere de 65-70 W. Ce autonomie pot avea la acest ventilator, in conditiile in care folosesc un UPS pe post de invertor si un acumulator stationar de 90 A?

Sanatate.
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 tdi bluemotion + Lunar Chateau 450

E-mail:
aurelianz74@yahoo.com

Telefon mobil:
0740 126 956

Avatar utilizator
Odenie Sergiu
Membru forum
Mesaje: 888
Membru din: 24 Aug 2009, 11:01
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Re: adaugare trumavent

Mesaj de Odenie Sergiu » 17 Feb 2011, 08:26

Pai trumavent + consumul invertorului va fi de cca 6Ah;daca ar functiona doar vent-ul din baterie,teoretic ar merge 15 ore.Practic bateria nefiind noua nu mai are capacitatea de 100%.Deci in fuctie de cati Ah mai poate debita la cata uzura are,poate vreo 10 ore sau mai mult.Tinand cont ca poate nu va functiona la turatia maxima,nu absoarbe 65-70W deci se poate mari astfel timpul de functionare.
L.E.am facut niste masuratori ale consumului,anul trecut,cu vent-ul 220V prin invertor,la diferite trepte de turatie;o sa le caut sa le pun aici,astfel se poate alege o turatie care sa permita o folosire mai de durata pe bateria de 12V.
Volkswagen Golf+Dethleffs Nomad RD3/in general...OFF CAMPING

Ești considerat geniu nu numai prin ceea ce ai scris, ci și prin ceea ce ai evitat să scrii.
Gavriil Stiharul

Avatar utilizator
Aurelian Zarnescu
Membru forum
Mesaje: 251
Membru din: 08 Ian 2009, 08:05
Localitate: Tulcea
Contact:

Re: adaugare trumavent

Mesaj de Aurelian Zarnescu » 17 Feb 2011, 08:40

E clara treaba, nu ca mi-am pus mari sperante in "ingineria" asta, dar daca este vorba de o autonomie de maxim 15 ore (bateria este aproape noua), nu-i grozav deloc. Trebuie sa tin cont si de faptul ca pe langa ventilator mai am si alti consumatori (becuri, pompa apa) in rulota.
Multumesc.

Toata stima.
Volkswagen Passat B7 Variant 2.0 tdi bluemotion + Lunar Chateau 450

E-mail:
aurelianz74@yahoo.com

Telefon mobil:
0740 126 956

Avatar utilizator
Sandu Toma
Membru forum
Mesaje: 2709
Membru din: 29 Mai 2007, 08:42
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: adaugare trumavent

Mesaj de Sandu Toma » 17 Feb 2011, 08:47

Observatiile lui Sergiu mi se par corecte !
De aici rezulta necesitatea unui vent cu motor pe 12Vcc care consuma doar 1A , deci si durata de functionare pe acumulator de 5 ori mai mare decat in cazul celui la 220V , plus eliminarea invertorului, care mai introduce niste pierderi.
Orice problema are o rezolvare practica

Raspunde