XGO XGO XGO XGO




Astăzi este 30 Noi 2020, 04:07

nu imi porneste generatorul

Discutii despre functionarea, intretinerea si repararea instalatiei electrice.

Moderator: Moderatori

Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Dupa prima logare pe forum va rugam sa accesati "User Control Panel" si sa va completati datele personale, acesta incluzind Localitatea, marca masinii si a rulotei din dotare.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Avatar utilizator
Calin Lisovschi
Membru forum
Mesaje: 228
Membru din: 07 Ian 2007, 21:34
Localitate: Bucuresti
Contact:

nu imi porneste generatorul

Mesaj de Calin Lisovschi » 13 Iul 2008, 19:57

salut,

am incercat sa imi pornesc generatorul, dar nu vrea nici mort; este posibil sa trebuiasca curatat si reglat. ma ajuta cineva? nu de alta, dar urmeaza sa plec in concediu...

p.s. la motoare nu ma pricep...
pe vremuri: FORD MONDEO (desigur...), acum JEEP GRAND CHEROKEE + DETHLEFFS CAMPER

@klinutzu

0727.19.19.39

Cristi Dronca

Mesaj de Cristi Dronca » 13 Iul 2008, 21:13

Daca este in 2 timpi te pot ajuta daca este in 4 timpi mai putin

Avatar utilizator
Calin Lisovschi
Membru forum
Mesaje: 228
Membru din: 07 Ian 2007, 21:34
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Calin Lisovschi » 13 Iul 2008, 21:19

este in 2 timpi: un realm de 650w de la selgros. mi-a facut figuri si anu trecut cand pornea f greu. cum ne putem vedea?
pe vremuri: FORD MONDEO (desigur...), acum JEEP GRAND CHEROKEE + DETHLEFFS CAMPER

@klinutzu

0727.19.19.39

Cristi Dronca

Mesaj de Cristi Dronca » 13 Iul 2008, 21:46

Am cumparat si eu unul dar dupa 24 de ore l-am dus inapoi si mi-am luat banii. Am avut motocicleta in doi timpi ,Trabant si Wartburg deci in vreo 20 de ani de motoare in 2 timpi am invatat cite ceva.Vei incepe cu curatatul eventual inlocuitul bujiei- 2 - luleaua de la fisa de bujie pe care o dau din fabrica este jalnica ,pina cumperi una noua arunco pe cea veche si leag-o pe direct. 3- distanta de la electrodul bujiei ar trebuisa fie de 0.7 mm.Motorul asta nu porneste nici vara fara socul tras si am obs. ca are un reglaj de toata jena, asa ca pozitioneaza-l diferit si incearca sal pornesti de mai multe ori pina o ia.daca nu trebuie verificat jiglorul sa nu fie infundat.eventual curatat carburatorul. pentru asta nu te baga tu daca n-ai mai facut-o dute cu el la service garantie.Apropo cite ore de functionare are?Dupa parerea mea executind operatiile 1 si 2 ar trebui sa porneasca.
Inca citeva sfaturi : nu folosi decat ulei de amestec M30 sau M40 sau cel din benzinarii destinat motoarelor in doi timpi pt.ca o data amestecat cu benzina are propitatea de a nu se decanta,in caz contrar imagineazati vei avea numai ulei fara benzina si iti vei da seama de asta cind desfaci bujia. care ar trbui sa aiba o culoare brun roscat cafeniu daca este neagra cu calamina depusa pe electrod nu-i a buna.Atentie la cantitatea de ulei recomandata de producator ,nici odata sa nu pui uleiul la ochi si sa spui las ca merge. si foarte important nu lasa pe nimeni sa-ti umble la el dupa principiul si eu ma pricep ,mai ales la aprindere

Avatar utilizator
Calin Lisovschi
Membru forum
Mesaje: 228
Membru din: 07 Ian 2007, 21:34
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Calin Lisovschi » 13 Iul 2008, 22:04

mersi frumos
am observat ca bujia este cam murdara. scanteie vad ca da. nu stiu daca vine benzina, desi in "paharul" ala de la intrare este benzina. nu stiu cum sa inlocuiesc "luleaua" aia sau macar sa o leg pe direct...
pe vremuri: FORD MONDEO (desigur...), acum JEEP GRAND CHEROKEE + DETHLEFFS CAMPER

@klinutzu

0727.19.19.39

Cristi Dronca

Mesaj de Cristi Dronca » 13 Iul 2008, 22:17

Pur si simplu o scoti de acolo in mod normal prin desurubare inversa sau chiar tragi de ea.Dupa aceea dezizolezi camasa de cauciuc a firului sa-ti ramana lita simpla ,deizolata atit cit sa o infasori bine si sa o rasucesti pe capatul bujiei scoti si piulita aia care se insurubeaza in capatul bujiei dar atentie sa nu-ti ramana vreo lita mai lunga care sa atinga de corpul.sau de vreo tabla de la generator. Sa-mi spui ce ai facut.Mult noroc

Avatar utilizator
Calin Lisovschi
Membru forum
Mesaje: 228
Membru din: 07 Ian 2007, 21:34
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Calin Lisovschi » 13 Iul 2008, 22:21

o sa incerc maine dim si o sa iti spun ce am facut
pe vremuri: FORD MONDEO (desigur...), acum JEEP GRAND CHEROKEE + DETHLEFFS CAMPER

@klinutzu

0727.19.19.39

Cristi Dronca

Mesaj de Cristi Dronca » 13 Iul 2008, 22:30

Pt.motoarele in doi timpi ar trebui sa folosesti buji mai reci cu valoare mai scazuta de 160,170 sau pina in 200 dar nu se mai gasesc sau nu se mai fabrica.Poti folosi bujii BRISK de Dacie 1300 carburatie model vechi ,eu am fost foarte multumit de ele sau chiar si SINTEROM (de 225) sint bune si alea. Numai bine.

Avatar utilizator
Calin Lisovschi
Membru forum
Mesaje: 228
Membru din: 07 Ian 2007, 21:34
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Calin Lisovschi » 13 Iul 2008, 22:42

deci tu zici ca ar fi din bujie?
pe vremuri: FORD MONDEO (desigur...), acum JEEP GRAND CHEROKEE + DETHLEFFS CAMPER

@klinutzu

0727.19.19.39

Cristi Dronca

Mesaj de Cristi Dronca » 14 Iul 2008, 09:47

Nu neaparat dar poate fi una dintre cauze,care la motoarele in doi timpi este cea mai des intilnita.din cauza uleiului.Chiar in manualul de utilizare al generatorului este specificat ca la un anumit nr.de ore de functionare se curata bujia,de asta am intrebat cite ore de functionare are.Sa dau un exemplu :la o motocicleta in 2 timpi accelerezi tragi de ea moment in care bujia se curata ,la un generator care merge la relanti ancrasarea bujiei are loc mai des pt.ca nu ai posibilitatea sa accelerezi sa se mai curete.Cauzele pot fi mai multe dar de regula cu asta se incepe.

Cristi Dronca

Mesaj de Cristi Dronca » 15 Iul 2008, 09:55

Ce mai face generatorul merge merge sau.....

Avatar utilizator
Calin Lisovschi
Membru forum
Mesaje: 228
Membru din: 07 Ian 2007, 21:34
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Calin Lisovschi » 15 Iul 2008, 14:04

sincer nu am facut nimic; o sa il duc la reparat.
pe vremuri: FORD MONDEO (desigur...), acum JEEP GRAND CHEROKEE + DETHLEFFS CAMPER

@klinutzu

0727.19.19.39

Raspunde