Acum este 21 Noi 2018, 04:05

Prima noastra autorulota-Citroen C25 San Remo

prezentare RV

Moderator: Moderatori

Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici:
http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
Raul Radulescu
Membru asociat
Mesaje: 55
Membru din: 31 Iul 2017, 21:56
Oras: Brasov
Data nasterii: 24 Noi 1974
Localitate: Rasnov

Re: Prima noastra autorulota-Citroen C25 San Remo

Mesaj de Raul Radulescu » 30 Apr 2018, 00:36

Cum adica sa intorc ledul?
Adi a pus buton nou....
O ard eco: Prius 1 si Prius 2
Autorulota Citroen C25 SanRemo
Raul Radulescu 0745678887

Avatar utilizator
Relu Deliu
Membru asociat
Mesaje: 714
Membru din: 24 Feb 2008, 14:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Re: Prima noastra autorulota-Citroen C25 San Remo

Mesaj de Relu Deliu » 30 Apr 2018, 08:54

Frigiderul funcționează la 12v doar când motorul este pornit, atunci ar trebui sa se aprindă.
reludeliu@yahoo.com
0723.34.39.15
Beyerland 380-2
HYMER B 654

Avatar utilizator
Terecoasa Adrian
Membru asociat
Mesaje: 236
Membru din: 30 Dec 2014, 21:30
Oras: Busteni
Data nasterii: 24 Mai 1979
Localitate: Busteni,Jud.Prahova

Re: Prima noastra autorulota-Citroen C25 San Remo

Mesaj de Terecoasa Adrian » 30 Apr 2018, 22:31

Nea Relu,cu motorul pornit am testat frigiderul pe 12v,raceste imediat,dar nu se aprinde ledul,a avut la firele ce vin la buton niste prelungiri pentru ca erau probabil prea scurte,prelungirile erau bine izolate,Raul pana sa vin eu a facut cateva incercari de a comuta firele intre ele dar fara prea mare rezultat,siguranta ceramica ceda imediat ce era pornit butonul,eu am testat firele sa vad care este de plus si care de minus le-am pus correct,firele nu se mai incalzesc in zona papucilor pentru ca si Raul si eu am gasit o legatura a firelor prin care siguranta nu ceda dar incalzea firele,de racit frigiderul racea,dar am insistat si am gasit pana la urma cum sa legam firele la buton fara sa se arda siguranta dar si fara sa mai incalzeasca firele,frigiderul racind foarte bine.Despre boiler,montajul lui nu a pus mari probleme,functionand dupa trei-patru porniri pana a iesit tot aerul dupa conducta de gaz,pornea dar se opera imediat,dupa a patra pornire a functionat impecabil incalzind foarte repede apa circa 15 minute la 60 de grade pe cat era setat pe panoul de comanda,buson de golire in afara de teava de sub cosul de evacuare a gazelor din partea de jos a boilerului nu are,parerea mea este ca acea teava face evacuarea apei pe timp de iarna dar sub boiler trebuie introdus ceva de lemn ca o pana sa I se dea o inclinatie la boiler ca sa se poata goli,o alta varianta este Raul sa incerci pe parte opusa sa ridici autorulota pe cale nivelatoare ca sa inclini partea pe care este instalat boilerulsi atunci cred ca se goleste,de fapt cand am introdus acea sarma venise putina apa dar cu ceva urme de rugina.
Rulota Swift Corniche 14/4 tractata de Dacia Logan Mcv 1,6 16v
Terecoasa Adrian,Tel:0726605247
E-mail:terecoasa_adrian@yahoo.ro

Raul Radulescu
Membru asociat
Mesaje: 55
Membru din: 31 Iul 2017, 21:56
Oras: Brasov
Data nasterii: 24 Noi 1974
Localitate: Rasnov

Re: Prima noastra autorulota-Citroen C25 San Remo

Mesaj de Raul Radulescu » 06 Iul 2018, 16:06

Long time, no see...vorba englezului...
Asadar, ce am mai facut:
- am schimbat cadita de dus, care era din plastic sau ceva asemanator, si eu am 110 kg....a cedat din prima.
Am pus in locul ei o cadita de dus 70x70 din tabla, cumparata de la dedeman cu circa 130 lei...
Sub cadita veche am gasit umezeala si am inlocuit niste parti de lemn care erau umede.Am pus cadita noua si
am izolat bine cu silicon ....
Apoi am montat un sistem solar format din:
-panou de 285w/24v (donat de un rulotist care vrea sa ramana anonim)
-regulator mppt CPY2420 de 20A = 200 lei
-baterie cu gel sorgeti de 100ah ptr. aplicatii solare, noua, = 750 lei
-cabluri, mufe - donate de un nepot, care m-a ajutat si la montaj
Am montat sistemul si am o nelamurire: acum e soare puternic, si pe regulator imi arata "float charge".
Bateria e aproape plina, dar indicatia controlerului e "float charge".
La baterie nu e legat nici un consumator.
Ce inseamna acel float charge si daca inseamna probleme?
Multumesc.

PS: Multumesc celor care m-au ajutat cu informatii si materiale ptr. a-mi monta sistemul solar: dl.Golaescu, dl.Baltateanu - vecinul, lui nea Sandu - coleg, rulotist si electrician auto, rulotistului anonim, si nepotului (Andrei) care m-a ajutat si fizic.

-
O ard eco: Prius 1 si Prius 2
Autorulota Citroen C25 SanRemo
Raul Radulescu 0745678887

Daniel Avachian
Membru forum
Mesaje: 5
Membru din: 18 Mai 2018, 00:22
Oras: Bucuresti
Data nasterii: 07 Iun 1967

Re: Prima noastra autorulota-Citroen C25 San Remo

Mesaj de Daniel Avachian » 06 Iul 2018, 17:56

Orice baterie incepe usor-usor sa se descarce atunci cand incarcatorul este decuplat. Float charge inseamna ca acel controler monitorizeaza bateria si are grija sa compenseze orice mica scadere de tensiune astfel incat sa ramana la tensiunea optima, parca vreo 13 V in cazul celor cu gel.

Scrie răspuns