Acum este 22 Feb 2019, 18:52
Achizitie autorulota
Moderator: Moderatori
Reguli forum
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici:
http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
Asigurati-va ca ati citit si insusit Regulamentul acestui forum.
Rugam ca fiecare utilizator al acestui forum sa faca o scurta prezentare aici:
http://clubrv.ro/forum/viewtopic.php?f=97&t=3454
Prezentarea este o cerinta a Regulamentului, dar si un gest de curtoazie din partea Dumneavoastra.
Cateva cuvinte despre Dumneavoastra , precum si despre rulota si autoturism sunt binevenite.
Pentru intrebari sau lamuriri despre activitati, probleme tehnice, etc. va stau la dispozitie forumurile cu sectiuni dedicate.
Nerespectarea acestor reguli atrage dupa sine stergerea userului din baza de date a forumului.
Va uram bun venit in randul rulotistilor !
-
- Membru forum
- Mesaje: 2
- Membru din: 12 Noi 2018, 20:54
- Oras: Cluj Napoca
- Data nasterii: 23 Feb 1982
Achizitie autorulota
Buna ziua viitori (sper) colegi rulotisti.
Vreau sa pornesc faza preliminara privind achizitionarea unei autorulote noi. Si cum primul lucru asupra caruia consider ca trebuie sa te decizi este asupra sasiului(si implicit motorizarii) pe care vrei ca aceasta sa "stea" eu sunt decis ca aceasta sa porneasca de la un sasiu de Renault Master. Stiu ca aceasta configuratie este infinit mai putin raspandita decat cea cu baza de Fiat Ducato(Boxer/Jumper) si ca multi producatori nu au deloc in oferta asa ceva insa pentru o imagine de ansamblu foarte buna apelez la cunoscatori sa imi indice cine face asa ceva inafara de Ahorn si Rimor care din ce vad pe astea sunt specializati.
Apoi intervine dilema privind tipul autorulotei, cu alkoven sau semi-integrat normal si care este lungimea ideala? Exista in mod cert diferente privind dinamica si consumul, insa cat de mari sunt acestea? Apoi intervin limitarile date de inaltime ori lungime. Un semi-integrat este probabil cu 40 cm mai scund decat un model cu alkoven iar asta genereaza costuri mai mici in cazul taxelor de autostrada ori trecerea cu ferry-ul. Din nou, cam cat de mari sunt diferentele in principal in cazul celor legate de trecerea cu ferry-ul?
Autorulota va fi folosita, cel putin in urmatorii 3 ani, minim 3-4 luni/an de 2 adulti + 2 copii(1 si 4 ani acum) si vrem sa ajungem incet cam peste tot.
Orice idei, sfaturi ori experiente personale sunt binevenite.
Vreau sa pornesc faza preliminara privind achizitionarea unei autorulote noi. Si cum primul lucru asupra caruia consider ca trebuie sa te decizi este asupra sasiului(si implicit motorizarii) pe care vrei ca aceasta sa "stea" eu sunt decis ca aceasta sa porneasca de la un sasiu de Renault Master. Stiu ca aceasta configuratie este infinit mai putin raspandita decat cea cu baza de Fiat Ducato(Boxer/Jumper) si ca multi producatori nu au deloc in oferta asa ceva insa pentru o imagine de ansamblu foarte buna apelez la cunoscatori sa imi indice cine face asa ceva inafara de Ahorn si Rimor care din ce vad pe astea sunt specializati.
Apoi intervine dilema privind tipul autorulotei, cu alkoven sau semi-integrat normal si care este lungimea ideala? Exista in mod cert diferente privind dinamica si consumul, insa cat de mari sunt acestea? Apoi intervin limitarile date de inaltime ori lungime. Un semi-integrat este probabil cu 40 cm mai scund decat un model cu alkoven iar asta genereaza costuri mai mici in cazul taxelor de autostrada ori trecerea cu ferry-ul. Din nou, cam cat de mari sunt diferentele in principal in cazul celor legate de trecerea cu ferry-ul?
Autorulota va fi folosita, cel putin in urmatorii 3 ani, minim 3-4 luni/an de 2 adulti + 2 copii(1 si 4 ani acum) si vrem sa ajungem incet cam peste tot.
Orice idei, sfaturi ori experiente personale sunt binevenite.
- Ciprian Rosca
- Membru asociat
- Mesaje: 1137
- Membru din: 26 Oct 2013, 19:41
- Oras: Barlad
- Data nasterii: 16 Ian 1969
- Localitate: Barlad
- Contact:
Re: Achizitie autorulota
Cateva sfaturi mai puteti gasi aici:
viewtopic.php?f=127&t=6173&p=80576&hili ... per#p80576
sau aici:
viewtopic.php?f=24&t=8364&p=105696&hili ... en#p105696
viewtopic.php?f=127&t=6173&p=80576&hili ... per#p80576
sau aici:
viewtopic.php?f=24&t=8364&p=105696&hili ... en#p105696
Hymer B 644
cprohome@yahoo.com
0741015477
Natura nu vrea sa fie admirata prin intermediari.
cprohome@yahoo.com
0741015477
Natura nu vrea sa fie admirata prin intermediari.
- Lupu Ciprian
- Membru asociat
- Mesaje: 5670
- Membru din: 20 Oct 2010, 17:29
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 06 Iun 1979
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Achizitie autorulota
Salut si bine ai venit RARES POPA !
Va recomand la asa familie sa va luati cu alkoven cam la 7m lungime si sa fie ceva de la 100cp in sus ... oricum nu se mai fabrica sub puterea aceasta motoare dizel.
Avem un coleg Michel Ghe. care are un XGo pe Renault... am mers si eu cu ea si imi place cum trage cum merge ... a luat -o de noua din Germania la un pret de cca 40k..... a mai bagat ceva in ea...
Dvs vreti sa va achizitionati nou sau s.h. ?
Aveti experienta , ati mai avut macar rulota sau ceva pana acum ?
Vad ca v-ati documentat cat de cat ...
Aveti si varianta semi-integrata ca posibilitate si copiii vor dormi in patul ce coboara pe ” taraba” in fata la parbriz...
Full integratele sunt mai scumpe dar poti fi gasite pe s. h. si la pret bun ....acum conteaza si bugetul fiecaruia....
Varianta van ( duba ) iese din calcul in cazul dvs. pt. ca eu si sotia am mers si la munte si la mare cu un Sprinter Mercedes van de 6m si am ajuns la concluzia ca n -avem loc 2 , deci dvs. sigur cu 2 copii cu voi nu va descurcati in spatiu de latime 175cm... fata de camper 220... mai ales fara dormitor/pat suplimentar pt. ei... sau pt 1 din ei ...
Luati in calcul la cele cu alkov consum mai mare cu 2-3% oricum daca faceti Europa sau ture de 2500-3500km.... adica inca 120 -150eur + la un drum ca acesta si inca 5-10 eur daca e prea lunga la fiecare traversare... bacuri. Posibil ca o cheltuiala de 1000 ron sa fie ceva care sa va intereseze... la un concediu... poate va afecteaza sau nu .
Am mers cu cineva acum 2 ani cu motor de 2.8 care avea 14 % consum pe un alkoven Fiat D . in perioada rece de sarbatori prin Grecia.... dar tragea mult mai bine prin munti fata de ale noastre ( eram 3 ) care ne cam rugam de ele ... economicoase dar puturoase... in comparatie cu a lui ...
Cel mai bun motor cred eu ca ar fi Mercedes Sprinter 2.2 CDI, 150cp sau 171 cp, dar luati in calcul ca nu ma pricep la motoare... adica nu sunt mecanic... sau ceva ... char daca am mers pe mai multe campere ... in timp ... n-am avut nici unul mai serios sau mai nou adica ......de genul ....model f actual .... spre nou .
Va recomand la asa familie sa va luati cu alkoven cam la 7m lungime si sa fie ceva de la 100cp in sus ... oricum nu se mai fabrica sub puterea aceasta motoare dizel.
Avem un coleg Michel Ghe. care are un XGo pe Renault... am mers si eu cu ea si imi place cum trage cum merge ... a luat -o de noua din Germania la un pret de cca 40k..... a mai bagat ceva in ea...
Dvs vreti sa va achizitionati nou sau s.h. ?
Aveti experienta , ati mai avut macar rulota sau ceva pana acum ?
Vad ca v-ati documentat cat de cat ...
Aveti si varianta semi-integrata ca posibilitate si copiii vor dormi in patul ce coboara pe ” taraba” in fata la parbriz...
Full integratele sunt mai scumpe dar poti fi gasite pe s. h. si la pret bun ....acum conteaza si bugetul fiecaruia....
Varianta van ( duba ) iese din calcul in cazul dvs. pt. ca eu si sotia am mers si la munte si la mare cu un Sprinter Mercedes van de 6m si am ajuns la concluzia ca n -avem loc 2 , deci dvs. sigur cu 2 copii cu voi nu va descurcati in spatiu de latime 175cm... fata de camper 220... mai ales fara dormitor/pat suplimentar pt. ei... sau pt 1 din ei ...
Luati in calcul la cele cu alkov consum mai mare cu 2-3% oricum daca faceti Europa sau ture de 2500-3500km.... adica inca 120 -150eur + la un drum ca acesta si inca 5-10 eur daca e prea lunga la fiecare traversare... bacuri. Posibil ca o cheltuiala de 1000 ron sa fie ceva care sa va intereseze... la un concediu... poate va afecteaza sau nu .
Am mers cu cineva acum 2 ani cu motor de 2.8 care avea 14 % consum pe un alkoven Fiat D . in perioada rece de sarbatori prin Grecia.... dar tragea mult mai bine prin munti fata de ale noastre ( eram 3 ) care ne cam rugam de ele ... economicoase dar puturoase... in comparatie cu a lui ...
Cel mai bun motor cred eu ca ar fi Mercedes Sprinter 2.2 CDI, 150cp sau 171 cp, dar luati in calcul ca nu ma pricep la motoare... adica nu sunt mecanic... sau ceva ... char daca am mers pe mai multe campere ... in timp ... n-am avut nici unul mai serios sau mai nou adica ......de genul ....model f actual .... spre nou .
Autorulota Ford Trigano Chausson sau rulota Abbey GTS Vogue
Lupu Ciprian & Irina
Tel. 0722.227.048 e-mail: lupucipriann@yahoo.com
Lupu Ciprian & Irina
Tel. 0722.227.048 e-mail: lupucipriann@yahoo.com
-
- Membru forum
- Mesaje: 2
- Membru din: 12 Noi 2018, 20:54
- Oras: Cluj Napoca
- Data nasterii: 23 Feb 1982
Re: Achizitie autorulota
Experienta nu am intr-ale rulotistilor. 2-3 iesiri foarte scurte cu o rulota din familie si cam atat.
Ideea este ca vrem sa stam plecati undeva la un 4 luni pe an impartite in 2-3 ture. Ceva in genul iesirilor d-lui Rusu de acum cativa ani. Spania, Portugalia, Maroc iarna sau tarile nordice, Anglia, Scotia, Irlanda vara. Posibil sau chiar probabil si alte iesiri mai pe langa casa.
Nu vreau ceva foarte mic fapt pentru care nu iau in calcul un van insa imi doresc un dinamism cat mai bun la fel cum ma intereseaza si diferenta de costuri generata in special de trecerile cu ferry-ul care probabil se vor aduna si pe termen mediu pot cauza economii sau costuri suplimentare importante. Din cauza asta ma intereseaza diferentele reale intre semi-integratele in varianta cu alkoven si fara. La capitolul spatiu imi este clar ca prima sta mai bine cum la fel de clar imi este ca un 7.5 m este mai incapator decat un 6.5. Si tocmai pentru ca nu am experienta vreau sfaturi din partea celor care voit sau nu au "testat" mai multe variante.
Autorulota va fi noua. Iau in calcul insa si una de prezentare sau aflata la inchiriere pentru cateva luni asta daca diferenta de pret este substantiala. Ideal ar fi sa ma incadrez in 40.000 euro net insa la nevoie si justificat pot suplimenta bugetul cu un 10%. Sunt convins si ca pe parcursul relatiei cu ea voi investi alti bani pentru inbunatatiri insa asta e alta poveste.
Stiu si ce motorizare vreau, minim bi-turbo-ul de 145 cp pentru ca elasticitatea motorului este net superioara celui de 130 (in cazul Renault) iar consumul mai bun.
Ideea este ca vrem sa stam plecati undeva la un 4 luni pe an impartite in 2-3 ture. Ceva in genul iesirilor d-lui Rusu de acum cativa ani. Spania, Portugalia, Maroc iarna sau tarile nordice, Anglia, Scotia, Irlanda vara. Posibil sau chiar probabil si alte iesiri mai pe langa casa.
Nu vreau ceva foarte mic fapt pentru care nu iau in calcul un van insa imi doresc un dinamism cat mai bun la fel cum ma intereseaza si diferenta de costuri generata in special de trecerile cu ferry-ul care probabil se vor aduna si pe termen mediu pot cauza economii sau costuri suplimentare importante. Din cauza asta ma intereseaza diferentele reale intre semi-integratele in varianta cu alkoven si fara. La capitolul spatiu imi este clar ca prima sta mai bine cum la fel de clar imi este ca un 7.5 m este mai incapator decat un 6.5. Si tocmai pentru ca nu am experienta vreau sfaturi din partea celor care voit sau nu au "testat" mai multe variante.
Autorulota va fi noua. Iau in calcul insa si una de prezentare sau aflata la inchiriere pentru cateva luni asta daca diferenta de pret este substantiala. Ideal ar fi sa ma incadrez in 40.000 euro net insa la nevoie si justificat pot suplimenta bugetul cu un 10%. Sunt convins si ca pe parcursul relatiei cu ea voi investi alti bani pentru inbunatatiri insa asta e alta poveste.
Stiu si ce motorizare vreau, minim bi-turbo-ul de 145 cp pentru ca elasticitatea motorului este net superioara celui de 130 (in cazul Renault) iar consumul mai bun.
- Lupu Ciprian
- Membru asociat
- Mesaje: 5670
- Membru din: 20 Oct 2010, 17:29
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 06 Iun 1979
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Achizitie autorulota
Dl. Hrituliac de la Haff inchirieri (BV) stiu ca are unele aproape noi la pret bun insa nu stiu ca de deteriorate le are... a luat chiar un coleg de al nostru de la Rasnov una de la el .
De asemenea la Palmovski in Germania ar fi cam cea mai buna oferta pe nou ... am fost personal acolo ... chiar de curand... il gasiti pe net ca si dealer.
Va urez succes in achizitie si drumuri bune !
PS De la autorulote ro Otopeni mai nou se pot face import la pret netto export asa mi-a transmis dl Nicu Oiesdean...
De asemenea la Palmovski in Germania ar fi cam cea mai buna oferta pe nou ... am fost personal acolo ... chiar de curand... il gasiti pe net ca si dealer.
Va urez succes in achizitie si drumuri bune !
PS De la autorulote ro Otopeni mai nou se pot face import la pret netto export asa mi-a transmis dl Nicu Oiesdean...
Autorulota Ford Trigano Chausson sau rulota Abbey GTS Vogue
Lupu Ciprian & Irina
Tel. 0722.227.048 e-mail: lupucipriann@yahoo.com
Lupu Ciprian & Irina
Tel. 0722.227.048 e-mail: lupucipriann@yahoo.com
- Relu Deliu
- Membru asociat
- Mesaje: 730
- Membru din: 24 Feb 2008, 14:21
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Achizitie autorulota
Pentru cei interesati de autorulote noi, Hymer are reprezentanta in Romanaia la Autoklass Chitila.
Astfel, o autorulota Hymer semi-integrata cu 2+1 locuri, motorizare Mercedes 2.2L, costa 82.000Euro cu tva inclus.
Astfel, o autorulota Hymer semi-integrata cu 2+1 locuri, motorizare Mercedes 2.2L, costa 82.000Euro cu tva inclus.
reludeliu@yahoo.com
0723.34.39.15
Beyerland 380-2
HYMER B 654
0723.34.39.15
Beyerland 380-2
HYMER B 654
- Lupu Ciprian
- Membru asociat
- Mesaje: 5670
- Membru din: 20 Oct 2010, 17:29
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 06 Iun 1979
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Achizitie autorulota
E una la Black Friday 74 k
https://www.autoklass-market.ro/masini/ ... mes/402383
https://www.autoklass-market.ro/masini/ ... mes/402383
Autorulota Ford Trigano Chausson sau rulota Abbey GTS Vogue
Lupu Ciprian & Irina
Tel. 0722.227.048 e-mail: lupucipriann@yahoo.com
Lupu Ciprian & Irina
Tel. 0722.227.048 e-mail: lupucipriann@yahoo.com
- ionutcostache
- Membru forum
- Mesaje: 139
- Membru din: 30 Sep 2013, 13:17
- Oras: Bucuresti
- Data nasterii: 01 Ian 1970
- Localitate: Bucuresti
- Contact:
Re: Achizitie autorulota
Dimensiunea autorulotei tine in primul rand de confortul personal. Pentru doi adulti si doi copii, daca intentionati sa folositi autorulota doar pentru deplasare si odihna, poate fi suficient un campervan. Daca vreti sa petreceti mai mult timp in interior, cand vremea e nefavrabila, atunci pote ca v-ar trebui ceva mai mare.
Din start va recomand sa evitati structura tip alcoven, fiind mai mare are multe dezavantaje. Este mai grea, mai putin aerodinamica, mai putin rezistenta in timp etc. Alcoven este o autorulota buna pentru familii cu multi membri, sau pentru cei care nu se simt bine la inghesuiala.
Urmatoarea clasa ar fi semi-integrata, care este putin mai scunda decat alkoven, lipsind patul fix de deasupra cabinei. Ofera un plus de spatiu interior fata de campervan, cu o crestere redusa a gabaritului, fiind mult mai usor de condus decat un alkoven.
O semi-integrata cred ca este mult mai potrivita decat o integrata, nu numai din prisma pretului de achizitie. Eu am mai mare incredere in structura de otel a unei cabine de autoutilitara decat in structura usoara a unei integrate.
In plus, parbrizul imens (si extrem de scump) are mai multe dezavantaje decat placerea de a avea o suprafata vitrata generoasa. Izolatie slaba pe suprafata mare, chin pe timp insorit, mai ales cand te deplasezi cu fata spre soare. Integrata ofera avantajul a doua paturi foarte generoase. Pentru o familie cu doi copii nu cred ca e cazul.
Referitor la sasiu, Renault Master este superior platformelor PSA (Fiat, Peugeot, Citroen), insa are tot tractiune fata. Daca va aventurati pe drumuri neasfaltate, ar fi buna tractiunea spate. Din pacate, numai Mercedes si Ford ofera optiunea asta. Spun "din pacate" pentru ca aceste doua marci stau prost la capitolul protectie anticoroziva.
Atentie, nu toate modele de Transit sau Sprinter sunt echipate cu tractiune spate! Vezi Hymer-ul prezentat mai sus.
Aproape toti producatorii prezentati ofera si tractiune pe toate rotile, insa preturile sunt cam mari doar pentru vacante. Se justifica la vehicule pregatite pentru expeditii.
Din start va recomand sa evitati structura tip alcoven, fiind mai mare are multe dezavantaje. Este mai grea, mai putin aerodinamica, mai putin rezistenta in timp etc. Alcoven este o autorulota buna pentru familii cu multi membri, sau pentru cei care nu se simt bine la inghesuiala.
Urmatoarea clasa ar fi semi-integrata, care este putin mai scunda decat alkoven, lipsind patul fix de deasupra cabinei. Ofera un plus de spatiu interior fata de campervan, cu o crestere redusa a gabaritului, fiind mult mai usor de condus decat un alkoven.
O semi-integrata cred ca este mult mai potrivita decat o integrata, nu numai din prisma pretului de achizitie. Eu am mai mare incredere in structura de otel a unei cabine de autoutilitara decat in structura usoara a unei integrate.
In plus, parbrizul imens (si extrem de scump) are mai multe dezavantaje decat placerea de a avea o suprafata vitrata generoasa. Izolatie slaba pe suprafata mare, chin pe timp insorit, mai ales cand te deplasezi cu fata spre soare. Integrata ofera avantajul a doua paturi foarte generoase. Pentru o familie cu doi copii nu cred ca e cazul.
Referitor la sasiu, Renault Master este superior platformelor PSA (Fiat, Peugeot, Citroen), insa are tot tractiune fata. Daca va aventurati pe drumuri neasfaltate, ar fi buna tractiunea spate. Din pacate, numai Mercedes si Ford ofera optiunea asta. Spun "din pacate" pentru ca aceste doua marci stau prost la capitolul protectie anticoroziva.
Atentie, nu toate modele de Transit sau Sprinter sunt echipate cu tractiune spate! Vezi Hymer-ul prezentat mai sus.
Aproape toti producatorii prezentati ofera si tractiune pe toate rotile, insa preturile sunt cam mari doar pentru vacante. Se justifica la vehicule pregatite pentru expeditii.
..................................Campervan Renault Master..................................
=======================================================
LIBERTATEA TA SE TERMINA UNDE INCEPE LIBERTATEA CELUILALT
=======================================================
LIBERTATEA TA SE TERMINA UNDE INCEPE LIBERTATEA CELUILALT